Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد خدادی یکشنبه‌شب در آیین بزرگداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار که به صورت مجازی برگزار شد، افزود: سال گذشته سالی پرتلاش و سخت برای خبرنگاران بود که نهایت تلاش خود را به کار گرفتند تا بتوانند در این عرصه نقش و تعهدات خود را بخوبی ایفا کنند.

وی اضافه کرد: امیدوارم خبرنگاران به حول قوه الهی در نهایت سلامت برای انجام وظایف و تعهدات خود در این روزهای بسیار متفاوت‌تر از گذشته پرتلاش و موفق ظاهر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: واژه خبرنگاری مترادف با آزادی، استقلال، اصلاح، تغییر و دگرگونی در جامعه و به معنی آبادانی، توسعه و فرهنگ است.

فاطمه کرمپور ، افزود: امروز تحولات اجتماعی به فعالیت خبرنگاران گره خورده و آنان می توانند سنت‌ها، فرهنگ و اندیشه را به سمت پیشرفت سوق دهند.

وی بیان کرد: امروز کمبودها و نیازهای جامعه به واسطه خبرنگاران  منتشر می‌شود و خبرنگاران هستند که نسبت به این مشکلات مسئول بوده و نمی‌توانند نسبت به آن غفلت کنند.

کرمپور ادامه داد: خبرنگاران همواره با قلم خود به مبارزه با کمبودها و نیازهای جامعه می پردازند و در راستای اصلاح و اطلاع رسانی قدم می‌زنند.

وی یادآور شد: در شرایطی که تکنولوژی همواره در حال تغییر و ابزارهای اطلاع رسانی در این سال‌ها تغییر یافته، نیاز به همراهی با این تغییرات مداوم از سوی خبرنگاران و رسانه‌ها بیش از پیش ضرورت یافته است.

مدیرکل ارشاد بوشهر ادامه داد: در یک سال و چند ماهی که کرونا جامعه را درگیر خود کرده همان طور که مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار گرفتند خبرنگاران نیز با قلم و همت خود در راستای مدیریت و اقناع افکار عمومی نقشی بی بدیل ایفا کردند.

کرمپور بیان کرد: در این زمینه ۱۷ مراد به عنوان روز خبرنگار فرصتی است تا جامعه با سختی و نوع کار این قشر از جامعه آشنا و از آنان تجلیل کنند.

وی گفت: احترام واقعی به خبرنگاران در عمل با احترام به آزادی قلم و آزاداندیشی آنها اثبات می‌شود که باید نسبت به آن اهتمام جدی داشت.

رئیس خانه مطبوعات و رسانه کشور گفت: ۱۷ مرداد به عنوان روز خبرنگار یادآور رشادت، ایثار، بزرگی و شکوه از خود گذشتگانی است که جان و زندگی خود را وقف کردند تا از این طریق جامعه را به سمت بالندگی و ترقی سوق دهند.

مازیار هوشمند افزود: روز خبرنگار، روز انسان‌های آزاده است که پیشگام حق و طلیعه ناب دفاع از واقعیت و حقیقت هستند.

وی عنوان کرد: روز خبرنگار، روز عشق، هنر، اصالت، هویت و جوانمردی است که باید در این روز یاد و خاطره شهدای رسانه و سایر عزیزانی که در این عرصه جان خود را از دست دادند زنده نگه داریم.

برچسب‌ها بوشهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد خدادی روز خبرنگار فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد خدادی بوشهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد خدادی روز خبرنگار فضای مجازی روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 

کیومرث هاشمی به معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دستور داد برگزاری مراسم‌های پس از درگذشت استاد اسکویی گوینده رادیو ورزش را بصورت ویژه پیگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پی درگذشت استاد اسکویی از گویندگان قدیمی رسانه و رادیو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای دستور داد پیکر این پیشکسوت عرصه رسانه‌های ورزشی در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از سید محمد شروین اسبقیان معاون قهرمانی خواست بصورت ویژه پیگیر برگزاری مراسم‌های این چهره شناخته شده ورزش ایران باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • حقیقت زیر پای تمدن افسار گسیخته غربی در حال لگدمال است
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب