Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:00:40 GMT

تعداد آثار ارسالی به جشنوار ۱۵ درصد افزایش دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۴۷۳۰

تعداد آثار ارسالی به جشنوار ۱۵ درصد افزایش دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدربیع احمدخانی شامگاه یکشنبه در آیین اختتامیه هفتمین دوره جشنواره مطبوعات با بیان اینکه کتاب و قلم، یکی از بزرگترین و نزدیک‌ترین‌ها به قله آسمان مهر و ولایت هستند، گفت: خبرنگاران جایگاه بسیار والایی در جامعه دارند.

وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته شاهد ویروس کرونا در کشور هستیم، اظهار کرد: تلاش خبرنگاران در این مدت در مهار ویروس کرونا ستودنی بوده که با آگاهی‌بخشی مستمر، مرهمی بر آلام جامعه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: خبرنگاران در دوران کرونا در خصوص آموزش‌های لازم برای جلوگیری از کرونا فعالیت‌های خوبی انجام دادند.

احمد خانی تاکید کرد: درصدد این هستیم با برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی با به‌روزترین شیوه‌های علمی، قدم‌های مثبتی برای اصحاب رسانه برداریم.

وی از برگزاری کارگاه یک روزه روزنامه‌نگاری سایبری تا دو هفته آینده در استان خبر داد و ابراز داشت: تعداد آثار ارسالی به جشنواره امسال بیش از ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: فعالیت رسانه‌ای و حرفه خطیر روزنامه‌نگاری در دنیای امروز لازمه زندگی بشری و فقدان آن تهدیدکننده انسان است.

احمدخانی تاکید کرد: وجود رسانه به قدری حیاتی است که می‌تواند شاخصی برای توسعه هر جامعه تلقی شود و خوشبختانه رسانه‌های استان در این زمینه بسیار فعال هستند.

خبرگزاری مهر زنجان دو رتبه در جشنواره رسانه را کسب کرد

آیین اختتامیه هفتمین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان، شامگاه روز یکشنبه (۱۷ مرداد) همزمان با پاسداشت روز خبرنگار برگزار شد و خبرگزاری مهر زنجان دو رتبه در هفتمین جشنواره رسانه را کسب کرد.

خبرگزاری تحلیل بازار در بخش شعار سال، خبرگزاری فارس در بخش ایثار و شهادت با محوریت کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، خبرگزاری شبستان در بخش عفاف و حجاب، نشریه مشاغل و کسب و کار در بخش آب و محیط زیست، خبرگزاری ایلنا در بخش چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی، خبرگزاری ایسنا در بخش مدافعان سلامت، خبرگزاری ایکنا در بخش دین و معنویت و نشریه آوای میهن نیز در بخش حقوق شهروندی، سایر برگزیدگان رتبه‌های برتر بخش‌های موضوعی این جشنواره بودند.

در بخش گزارش، زهرا رسولی از خبرگزاری فارس و فائزه تقی‌لو از نشریه ندای شهروند به ترتیب دوم و سوم شدند و جشنواره در این بخش، رتبه اول نداشت.

در بخش تیتر، زهرا بیات از خبرگزاری تسنیم و ایرج رفیعی از روزنامه صدای زنجان و رحیم مقدمی از خبرگزاری مهر از سوی هیات داوران به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

همچنین در این بخش، علی الماسی از پایگاه خبری تحلیلی موج رسا رتبه اول را کسب کرد، اعظم شامی از خبرگزاری ایرنا و پریسا یوسفی از خبرگزاری ایسنا به طور مشترک به رتبه دوم دست یافتند و لیلا محمدی از روزنامه صدای زنجان و اسداله قربان‌زاده از نشریه شهاب زنجان نیز به طور مشترک سوم شدند.

در بخش خبر، اعظم شامی از خبرگزاری ایرنا و فاطمه تاج‌بخش از خبرگزاری ایکنا شایسته تقدیر معرفی شدند.

بخش خبر، برگزیده رتبه اول نداشت و مهدی سهرابی و الهام احمدی هر دو از روزنامه صدای زنجان به طور مشترک دوم شدند و ملکناز نجفی از پایگاه خبری تحلیلی موج رسا نیز حائز رتبه سوم شد.

هیات داوران در بخش مصاحبه، اسداله قربان‌زاده از نشریه شهاب زنجان و فائزه تقی‌لو از نشریه جام جم را شایسته تقدیر معرفی کرد.

در این بخش، بهنام آقاجانلو از پایگاه خبری تحلیلی موج رسا، النار آخو ندی از خبرگزاری ایسنا و قنبر رسولی از خبرگزاری فارس به ترتیب به رتبه‌های اول تا سوم دست یافتند.

در بخش تک‌عکس جشنواره نیز بهرام بیات از خبرگزاری فارس، سیده نیلوفر محمودیان از نشریه شهاب زنجان و آرین بهمنی از نشریه شهاب زنجان به تریتب به رتبه‌های اول تا سوم دست یافتند.

در بخش مجموعه عکس نیز احسان تقی‌بیگلو از خبرگزاری ایسنا و حامد رحمتی از نشریه پبام زنجان به ترتیب اول و دوم شدند و این بخشریال رتبه سوم نداشت و بخش طنز مکتوب نیز فقط رتبه اول داشت که به داود محمدی از نشریه پیام زنجان رسید.

در بخش صفحه‌آرایی، مهدی سهرابی از روزنامه صدای زنجان، فاطمه سیاحتی از نشریه موج بیداری و جواد کریمی از روزنامه زنگان امروز به ترتیب اول تا سوم شدند.

هیات داوران در بخش طرح و کاریکاتور، هیچ شرکت‌کننده‌ای را حائز رتبه‌های اول تا سوم تشخیص نداده بود و فقط مریم تقی‌لو از نشریه ندای شهروند به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد.

در بخش مقاله، یادداشت و سرمقاله، صحرا رضایی از روزنامه زنگان امروز و معصومه نوروزی از ورزنامه صدای زنجان به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

همچنین در این بخش فرحناز فتحی از نشریه آوای میهن به رتبه اول دست یافت و صغری محمدی از نشریه وزین زنجان و رحیم مقدمی از خبرگزاری مهر به طور مشترک دوم شدند و حمید کریمی از نشریه مشاغل و کسب و کار حائز رتبه سوم شد.

کد خبر 5276977

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدربیع احمدخانی روز خبرنگار خبرنگار ویروس کرونا روز خبرنگار ماه محرم محرم 1400 شورای شهر بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا واکسن کرونا کرمانشاه گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه عکس استانها شایسته تقدیر معرفی شد روزنامه صدای زنجان خبرگزاری ایسنا خبرگزاری فارس خبرگزاری مهر طور مشترک استان زنجان اول تا سوم رتبه اول سوم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد

مطابق شاخص‌های نظام رتبه‌بندی وبومتریکس، دانشگاه بیرجند از میان ۳۲ هزار موسسه جهانی در رتبه ۲ هزار و ۷۳۸ قرار گرفته است که در این خصوص هزار و ۱۳۱ پله در سطح جهان ارتقا داشته است.

این رتبه‌بندی بر اساس شاخص‌هایی همچون تعداد مقالات پراستناد، تعداد ارجاعات به مقالات پژوهشگران در پایگاه Google Schoolar و تعداد لینک‌های دریافتی منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید

 رقابت ۱۴ هزار و ۹۰۰ داوطلب خراسان جنوبی در نوبت اول کنکور

رتبه‌بندی وبومتریکس شاخصی برای رتبه‌بندی وب سایت‌های دانشگاه‌ها و مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی دنیا است که از سوی مؤسسه تحقیقاتی (CSIC) Consejo Superior de Investigaciones Cientificas در کشور اسپانیا از سال ۲۰۰۴ مشغول به فعالیت است.

این مؤسسه هر شش ماه یکبار وب سایت‌های بیش از ۳۲ هزار دانشگاه و مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی را از بین ۲۰۰ کشور جهان مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد
  • ارتقای ۱۱۳۱ پله‌ای رتبه جهانی و ۶۰ پله‌ای رتبه ملی دانشگاه بیرجند
  • ارتقای ۱۱۳۱ پله‌ای رتبه جهانی دانشگاه بیرجند
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • تعداد تشکل‌های کارگری در استان بوشهر ۳۵ درصد افزایش یافت
  • نرخ عوارض آزادراه‌های کشور ۳۰ درصد افزایش یافت
  • ارسالی‌های شما به «صفحه شما» در یازدهم اردیبهشت
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • افزایش تعداد دانشمندان بین المللی ۱ یا ۲ درصد