Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه تبریز بر لزوم گسترش همکاری‌های حوزه و دانشگاه درزمینه علوم اجتماعی و علوم انسانی و پاسخگویی به نیازهای فکری و علمی نسل جوان تاکید کرد.

میر رضا مجیدی در حاشیه مراسم تمدید تفاهمنامه همکاری علمی و پژوهشی مابین حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی و دانشگاه تبریز، بر ضرورت همکاری و بهره‌گیری از توانمندی‌های دانشگاه‌ها و حوزه‌ها در زمینه انجام پژوهش علمی در حوزه مسائل علوم انسانی و اجتماعی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دیدار با روسای واحد خواهران و برادران حوزه‌های علمیه استان با اشاره به تاریخچه همکاری دانشگاه و حوزه قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بر ضرورت وحدت وهم کاری در زمینه رویکردها تاکید کرد و افزود: تقویت جنبه‌های اعتقادی با استفاده از پژوهش‌های علمی و هم‌چنین جوابگویی به نیازهای فکری و عقیدتی نسل جوان با استفاده از پژوهش‌های دینی بایستی به عنوان اولویت دو مجموعه قرار بگیرد و مسائل علوم انسانی از ظرفیت بالایی در زمینه  تقویت وحدت رویکرد دانشگاه و حوزه برخوردار است.

وی انجام مطالعات بین‌رشته‌ای، افزایش همکاری علمی به صورت تخصصی و عمومی، بهره‌مندی از توانمندی بالای اساتید دو مجموعه را به عنوان راهکارهای عملی همکاری حوزه و دانشگاه برشمرد و بر آمادگی دانشگاه تبریز بر پیگیری تفاهمنامه‌های قبلی و فعلی تاکید کرد.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن تن و حجت الاسلام محمدی، مدیران حوزه‌های علمیه برادران و خواهران آذربایجان شرقی نیز ضمن اعلام آمادگی بر گسترش همکاری‌های علمی و پژوهشی با دانشگاه تبریز، از وجود ظرفیت بالای علمی و پژوهشی در حوزه‌های استان جهت هم افزایی اندیشه‌ها و رفع نیازهای فکری جوانان متناسب با شرایط روز خبر دادند.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، در پایان این نشست تفاهمنامه همکاری علمی و پژوهشی ما بین دانشگاه تبریز و حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی تمدید شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری آذربایجان شرقی حوزه های علمیه دانشگاه تبریز علمی و پژوهشی علوم انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۵۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • سالانه ۲۰۰۰ نفر در حوزه کوانتوم تربیت و جذب می‌شوند
  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود