Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@10:25:56 GMT

باید چشم و گوش همه به بیانات رهبری باشد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۵۰۵۴

باید چشم و گوش همه به بیانات رهبری باشد

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در مراسمی با حضور "آیت الله صدیقی" دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر کشور و "آیت الله دری نجف آبادی" در اراک از دست اندرکاران، عوامل و حامیان برگزاری اعیاد دهه ولایت استان مرکزی تجلیل شد.

آیت الله صدیقی دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر کشور در این مراسم گفت: مقام معظم رهبری پرچمدار غدیر است و امروز همه باید چشم و گوشمان به بیانات ایشان باشد و در راستای تحقق فرمایشات ایشان گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آیت الله صدیقی افزود: امروز دشمنان به دنبال ضربه زدن به اصل مسئله غدیر و ولایت هستند و لذا باید به این مسئله توجه ویژه‌ای داشت چراکه غدیر مبارزه با ظالمان و حمایت از مظلومین است.

او اضافه کرد: غدیر جریان نجات بشریت و شایسته سالاری است و امروز توجه به آموزه‌های غدیر یک ضرورت است و باید برای نسل جوان به خوبی تبیین و بازخوانی شود.

دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر کشور با اشاره به اینکه غدیر حکومت عدل و نجات از اشرافی گری است بیان کرد: هرچقدر به مسئله غدیر بپردازیم از شر توطئه‌های دشمنان در امان خواهیم بود و تقویت مسئله غدیر حل آسیب‌های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

او ادامه داد: غدیر یک مسئله جهانی است که از امیرالمومنین (ع) شروع و تا تحقق حکومت حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت و هرچقدر به مسئله غدیر بپردازیم قطعا برکات زیادی برای بشریت خواهد داشت.

آیت الله صدیقی ادامه داد: انقلاب اسلامی ریشه در غدیر دارد و لذا هرچقدر به مسئله غدیر بپردازیم و آن را در جامعه تقویت کنیم قطعا ریشه انقلاب و مسئله ولایت تقویت خواهد شد.

او تصریح کرد: استان مرکزی از سال‌های گذشته در غدیر و فعالیت‌های آن پیشتازو پیشگام بوده و اقدامات ارزنده‌ای در این راستا انجام داده و در سالجاری استان مرکزی گوی سبقت را ربود و در کشور جزء استان‌های برتر است.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد غدیر استان مرکزی آیت الله صدیقی آیت الله صدیقی مسئله غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تذکر کاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903535

دیگر خبرها

  • عرضه «روایت تولید» در نمایشگاه کتاب تهران
  • ببینید | تذکر کاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!
  • فیلم کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران حج
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است