Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مشکلات معماران پیدا کردن فروشگاه های تخصصی در کشور است. شاید در طرح سه بعدی ارائه داده شده به کارفرما مصالح و قطعاتی استفاده شده باشد که یافتن آن ها بسیار سخت باشد.

 به گزارش بازرگانی خبرگزاری دانشجو، یکی از مشکلات معماران پیدا کردن فروشگاه های تخصصی در کشور است. شاید در طرح سه بعدی ارائه داده شده به کارفرما مصالح و قطعاتی استفاده شده باشد که یافتن آن ها بسیار سخت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یا شاید در زمان طراحی مجبور باشند با استفاده از مصالحی که در دسترس دارند طرح نهایی را ارائه دهند.

نبود فروشگاه های تخصصی در کشور برای معماران داخلی همیشه یک معضل بزرگ بوده است. یکی از این مشکلات انتخاب درب ورودی و درب اتاق خواب در نرم افزار هایی مانند رویت (Revit) اسکچاپ (SketchUP) تری دی مکس (3D-MAX) است.

حالا در این مقاله شما را با یک فروشگاه تخصصی درب ضد سرقت و درب اتاق خواب آشنا می کنیم که ویژگی های بسیار جذابی برای معماران و سازندگان ساختمان به همراه دارد.

فروشگاه سام درب و قابلیت شخصی سازی درب ضد سرقت

یکی از بهترین قابلیت های فروشگاه سام درب قابلیت شخصی سازی (customize) محصول است. در بخش درب های ضد سرقت که از اینجا می توانید به آن دسترسی داشته باشید، تقریبا تمام قطعات محصول را می توانید انتخاب کنید.

بعد از انتخاب یک طرح و وارد شدن به محصول کافی است صفحه سایت را کمی پایین ببرید تا دسترسی های بعدی را مشاهده کنید.

انتخاب رنگ درب

اولین انتخاب به سایز و اندازه درب ضد سرقت بر می گردد اما در دومین بخش شما می توانید رنگ درب را انتخاب کنید. حق انتخاب 8 رنگ متفاوت در تمام محصولات دست شما را در بحث انتخاب رنگ کاملا باز می گذارد.

یکی از جذابیت های این سایت سادگی مسیر قیمت گذاری در محصول نهایی است. بطور مثال در بخش انتخاب رنگ اگر شما رنگ سفید را انتخاب کنید 200 هزار تومان به قیمت محصول اضافه می شود. در زیر بقیه رنگ ها عدد 0 قید شده به این معنی است که انتخاب این رنگ ها هزینه اضافی برای شما در بر نخواهد داشت.

انتخاب روکوب درب

یکی از مواردی که در طرح های ارائه شده توسط معمار به کارفرما می تواند جذابیت درب ها را بالا برد، روکوب یا همان قاب چوبی دور درب است.

در این بخش نیز در سایت سام درب 6 حالت متفاوت از بدون روکوب تا روکوب های متفاوت قابل انتخاب برای درب های ضد سرقت و یا همان درب های ورودی امروزی است.

این روکوب ها بر روی چهار چوب فلزی قرار می گیرند و زیبایی خاصی را ارائه می کنند.

انتخاب دستگیره درب

در این بخش نیز 9 دستگیره متفاوت با طرح های متفاوت مانند مشعلی، رومی، میله ای و سلطنتی در رنگ های طلایی، نقره ای و زیتونی موجود است. بنابر این دست شما به عنوان معمار و سازنده در بخش انتخاب دستگیره نیز باز است.

ارتقاء موارد امنیتی

این بخش خیلی برای معماران داخلی در بحث طراحی اهمیت ندارد اما برای سازندگان می تواند بسیار مهم باشد.

در این بخش شما می توانید قفل درب را به نوع گاوصندوقی و یا آژیر دار ارتقاء دهید. همچنین می توانید اسکلت فلزی را تقویت کنید و یا ورقه فلزی داخلی را با ضخامت بیشتری سفارش دهید.

یکی از مواردی که شاید در طراحی خانه های امروزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، طراحی سبز و یا دوستدار محیط زیست است.

تنها مورد باقی مانده در این بخش اضافه شدن قفل پستچی به درب ضد سرقت است. این قفل اجازه نمی دهد درب از یک حد مشخص بیشتر باز شود. این قفل در زمانی کاربرد دارد که شما شخص بیرون درب را نمی شناسید و نمی خواهید خود را به خطر بیندازید.

انتخاب عایق داخلی درب

در این بخش نیز قابلیت ارتقاء عایق داخلی درب از یونولیت به پشم سنگ دیده شده است. عایق داخلی می تواند از هدر رفت انرژی خانه جلوگیری کند و این امر یک کمک به محیط زیست است.

در کنار بحث انرژی، موضوع سرو صدا در آپارتمان ها بسیار مهم است. قطعا اگر داخل درب با عایق پشم سنگ پر شده باشد دیگر ساکنین خانه می توانند با خیال راحت از موسیقی و دورهمی ها لذت ببرند.

قابلیت شخصی سازی در انتخاب درب اتاق خواب

در زمان طراحی مدل های معماری نمونه های (objects) درب اتاق خواب تنوع بسیار زیادی دارند اما بسیاری از این مدل ها در ایران پیدا نمی شود.

مسئله دیگر تنوع رنگ هایی است که شما در نرم افزار هایی مانند Revit و SketchUP در اختیار دارید و در واقعیت در فروشگاه های کشورمان پیدا نمی شود.

سایت سام درب تنوع بسیار زیادی در محصولات خود دارد و می توان گفت بسیاری از مدل های درب داخلی که درون نرم افزار ها موجود است را دارا می باشد، می توانید این مدل ها را در این بخش ببینید.

اما مسئله بسیار مهم انتخاب رنگ است. این فروشگاه با داشتن 35 نوع روکش برای درب های اتاق خواب و یا همان درب های داخلی، تنوع بسیار خوبی در این بخش دارد و مقدار زیادی از مشکلات معماران در این بخش را حل کرده است.

روکش ها اکثرا طرح چوب های طبیعی است که جلوه و جذابیت ویژه ای دارد.

توجه داشته باشید که درون هر کدام از این محصولات گزینه آب بندی (برای ضد آب کردن) وجود دارد و از تمامی مدل های موجود برای طراحی درب سرویس بهداشتی و حمام نیز می توانید استفاده کنید.

سخن پایانی

امیدواریم با معرفی سایت samdarb.com توانسته باشیم کمک کوچکی به شما کرده باشیم. اگر شما یک سازنده و کارفرما هستید تلاش کنید به موارد امنیتی درب های ورودی در کنار زیبایی بیشتر توجه کنید. اگر شما هم سایت های تخصصی در موارد دیگر می شناسید می توانید آن را با دیگر معماران به اشتراک بگذارید تا هرچه بیشتر موجب پیشرفت این رشته در کشور شویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: در و پنجره درب ضد سرقت درب اتاق خواب برای معماران درب ضد سرقت انتخاب رنگ مدل ها رنگ ها درب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز بازی 1-0 برده مقابل ‏برنلی را با اشتباهات فردی با تساوی 1-1 عوض کرد تا امیدهایش به ‏کسب سهمیه چمپیونزلیگ عملا به پایان برسد.‏

سرمربی یونایتد در پایان بازی ادعایی عجیب مطرح کرد و گفت ‏تیمش جذاب‌ترین تیم حال حاضر لیگ برتر است و خوب فوتبال ‏می‌کند و فقط نمی‌تواند از آنها استفاده کند. او که در پایان بازی ‏توسط هواداران هو شده بود به آنها هم تاخت و گفت هوادار نباید ‏درباره تیم تصمیم بگیرد و مسئولیت فقط به عهده سرمربی است. ‏

سوت زدن هواداران بعد از تعویض و بیرون کشیدن ماینو؟
آنها هوادار هستند ولی من باید تیم را مدیریت کنم. وقتی می‌بینم ‏بازی به چیزی نیاز دارد و متوجه می‌شوم که باید تازگی به تیم تزریق ‏کنم این کار را می‌کنم و خواهم کرد. این تصمیم تاکتیکی هم بود. از ‏نظر تاکتیکی عاقلانه این بود که مک‌تامینی را به زمین بفرستم که ‏می‌تواند توپ را نگه دارد و در بازی‌های گره‌خورده خلاق است. ‏

علت از دست دادن این همه فرصت توسط یونایتد؟
هر تیمی فرصت از دست می‌دهد. ولی ما وقتی فرصت از دست ‏می‌دهیم انگار اتفاق عجیبی افتاده. فقط از این حرف می‌زنند ‏درحالیکه ما خیلی فرصت هم ساختیم. در حال حاضر ما یکی از ‏دینامیک‌ترین و جذاب‌ترین تیمهای لیگ هستیم. خوب بازی می‌کنیم ‏و فرصت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم. ‏

صعود به لیگ اروپا محتمل‌ترین گزینه است؟
واقعیت‌ها این را می‌گوید. وقتی اینقدر فاصله داریم خیلی سخت ‏است که چهارم بشویم. باید این بازی را می‌بردیم. در چند هفته اخیر ‏خودمان را در موقعیت برد قرار دادیم ولی بعد خراب کردیم و خودمان ‏از دستش دادیم. حالا فاصله آنقدر زیاد شده که در این بخش از ‏فصل نمی‌شود جبران کرد. ‏

دیگر خبرها

  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • (تصاویر) عکس‌های خیره کننده و جذاب کیت وینسلت
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران