Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@14:34:44 GMT

مديرکل شيلات خوزستان پاسخگوي سوالات مردمي شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۵۳۵۷

خبرگزاری آریا-مدیرکل شیلات خوزستان،  ساعت 11- 13 با حضور در دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری و از طریق سامانه 111، پاسخگوی سوالات مردمی شد.


به گزارش خبرگزاری آریا از خوزستان، فتح اله ابوعلی به همراه معاونت های آبزی پروری و صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان و همچنین رییس برنامه و بودجه این اداره کل با حضور در دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری، از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی سوالات و ابهامات مردم از شهرستان‌ها و مناطق استان در حوزه آبزی پروری و صیادی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




در این گفتگوها، ابوعلی با شنیدن پرسش ها و مشکلات مردم، ضمن تشریح شرایط موجود، قول همکاری در حل برخی از مشکلات و دغدغه ها را داد.


گفتنی است، بیشتر سوالات و درخواست‌ها در خصوص مشکل برق فاز 2 مجتمع پرورش ماهیان گرمابی شهید احمدیان خرمشهر، پیگیری اسناد مجتمع پرورش میگو چوئبده آبادان، تقاضای  سرمایه گذاری در پروژه های جدید و مسائل تامین نقدینگی مزارع آبزی پروری بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شیلات خوزستان ابوعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در حاشیه برپایی میز خدمت گفت: کمک به کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه از سوی مسئولان، از اهداف برپایی این میز خدمت است.

خلیل احمد سلامی اظهار کرد: در این میز خدمت، شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و درخواست خود را با مدیران حوزه کارگری در میان گذاشتند.

وی افزود: در همه ایام سال، برنامه دیدار چهره به چهره با مردم و حضور در مرکز سامد از سوی مدیران دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برگزار می‌شود تا کار مردم سریعتر و به سهولت انجام شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت