Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این جشنواره که به همت موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) و با مشارکت دفتر آسیب های اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی، به دبیری رسول ایرانزاد، کار خود را به صورت مجازی از یازدهم مرداد ماه آغاز کرده بود، یکشنبه ( ۱۷ مرداد ماه) با برگزاری آیین اختتام در سالن اصلی تئاتر شهر تبریز به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هیات داوری این جشنواره در بخش پوستر تئاتر، لوح تقدیر جشنواره به همراه جایزه نقدی را به مینا نسلیانی و  حامد سالک طراحان پوستر نمایش «مراسم تدفین کنت اورگاز» اعطا کردند.

در بخش پژوهش تئاتر،  تندیس و لوح جشنواره به همراه جایزه نقدی به پریسا کیومرثی و محمدرضا رسولی نگارندگان مقاله منتخب با عنوان "تاثیر مسایل اجتماعی در نمایشنامه رقص روی لیوان ها" اثر امیررضا کوهستانی بر اساس نظریه ی فرکالف تعلق گرفت.

در بخش نمایشنامه نویسی جایزه دکتر غلامحسین ساعدی مریم بابایی برای نمایشنامه دوبرادر اول شد،  فائزه محمدیان برای نمایشنامه «مرداب عادلانه می بلعد» در مکان دوم قرار گرفت و امیر و امید غفاری برای نمایشنامه «نسخ» سوم شدند و از مهدی علیپور اصل برای نگارش نمایشنامه «چهار شگفت انگیز» تقدیر شد.

در بخش نمایش رادیویی،  لوح جشنواره به همراه جایزه نقدی برای رتبه دوم به نمایش رادیویی «سفید اما تاریک» به کارگردانی سهیلا کلیایی اهدا شد.

در بخش نمایش خیابانی،  حسنا قبادی برای طراحی صحنه ی نمایش "باشد وقتی دیگر" برگزیده طراحی صحنه نمایش خیابانی شد.

رامیار محمودی برای نمایش "خنیاگر" برگزیده موسیقی نمایش خیابانی،  سوگند صادقی برای بازی در نمایش "خنیاگر" برگزیده بازیگری زن نمایش خیابانی،  راشد ساعدپناه برای نمایش "خنیاگر" برگزیده بخش بازیگری مرد نمایش خیابانی و عاطفه آزموده برای نمایش "خنیاگر" برگزیده بخش کارگردانی نمایش خیابانی شدند.

همچنین سارا علی محمدی برای نمایش "آقای خاص" در بخش بازیگری زن نمایش خیابانی،  مهران مکاری برای نمایش "این نه منم" در بخش بازیگری مرد نمایش خیابانی و سارا یزدانی و مهیار ورزگان برای نمایش "تنیده" در بخش کارگردانی نمایش خیابانی تقدیر شدند.

نمایش "خنیاگر" به کارگردانی عاطفه آزموده نیز منتخب هیات داوران در بخش نمایش خیابانی شد.

در بخش صحنه نیز جایزه برگزیده طراحی نور تئاتر صحنه به سامان ارمی برای نمایش "مراسم تدفین کنت اورگاز" رسید،  برگزیده موسیقی تئاتر صحنه، رضا کاشی لو برای نمایش "دو بیگانه"،  برگزیده طراحی صحنه، تئاتر صحنه، سعید شیخی برای نمایش "تاریخ مردم کوچه و بازار فرانسه در قرن ۱۸" و برگزیده بازیگر زن، تئاتر صحنه به طور مشترک به لیلا دانشیار برای نمایش "زنی با چمدان هایی پر از شکلات" و شکوفه جعفری برای نمایش "فوگو" رسید.

همچنین از بازیگری زن تئاتر صحنه مرجان آقانوری برای نمایش "دو بیگانه"،  بازیگر مرد تئاتر صحنه: مهدی خدایی برای نمایش "تاریخ مردم کوچه و بازار فرانسه در قرن ۱۸" و بازیگری مرد تئاتر صحنه،  حسین جزجوادی برای نمایش "فوگو" تقدیر شد.

برگزیده کارگردانی تئاتر صحنه این جشنواره نیز محمد نوروزی برای نمایش "تاریخ مردم کوچه و بازار فرانسه در قرن ۱۸"،  تقدیر کارگردانی تئاتر صحنه،  مرجان آقانوری برای نمایش "دو بیگانه" و منتخب هیات داوران در بخش تئاتر صحنه،  نمایش "تاریخ مردم کوچه و بازار فرانسه در قرن ۱۸"  به کارگردانی محمد نوروزی شدند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز هنرمند تئاتر تئاتر خیابانی تئاتر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز هنرمند تئاتر آذربایجان شرقی تبریز هنرمند تئاتر تئاتر خیابانی تئاتر نمایش خیابانی بخش نمایش برای نمایش تئاتر صحنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: اختتامیه نهمین دوره مسابقه گروهی رشد، روز گذشته در مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه (سلام الله علیها) بندرعباس برگزار شد که در این مراسم از پژوهشگران حوزه علمیه خواهران هرمزگان قدردانی شد.

 سمیه احمدی طیفکانی افزود: در نهمین دوره مسابقه گروهی رشد؛ یک گروه حائز رتبه کشوری و شش گروه منتخب استانی در نهمین دوره مسابقه رشد شدند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان  گفت: گروه شهید سلیمانی با موضوع «راهکار‌های تقویت روابط عاطفی از منظر امام خامنه ای» با راهنمایی مریم جعفری سراجی و نگارش  خاتون سهراب پور و  سمیه رضایی شایسته تقدیر کشوری شدند.

 احمدی طیفکانی گفت: مدرسه علمیه الزهراء (سلام الله علیها) بندرعباس، مدرسه فاطمه بنت الرسول (سلام الله علیها) جاسک و مدرسه علمیه الزهراء (سلام الله علیها) کیش نیز با راهنمایی اساتید و تدوین طلاب شایسته تقدیر استانی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون