Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،هنربر  مدیرکل مدیرت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی ر خصوص آخرین وضعیت سیل در شهرستان کلیبر اظهار کرد: متاسفانه بعدازظهر یکشنبه، به خاطر وقوع سیل شدید دو نفر از روستای گوار و یک نفر نیز از روستای عربشاه خان در شهرستان کلیبر مفقود و خسارت بسیار زیادی نیز به زیرساخت‌‎های این منطقه وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در اثر وقوع  سیل، ۹ دستگاه خودوری سواری و نیسان، دو دستگاه تراکتور، ادوات کشاورزی، راه‌های روستایی، سه پل، مزارع و باغات خسارت زیادی دیده است و همچنین چندین منزل مسکونی نیز دچار آبگرفتگی شده است.

هنربر خاطرنشان کرد: خسارت وارد شده به زیرساخت‌های گاز و همچنین تصفیه خانه شهید لشکری موجب قطعی گاز و آب شرب این منطقه شده است که تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا آب و گاز منطقه تا پایان امروز وصل شود و چادر و بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته‌ی هلال احمر نیز در اختیار اهالی قرار خواهد گرفت.

او با بیان اینکه تیم‌های تجسس به همراه سگ‌های زنده یاب در حال اعزام به منطقه هستند، افزود: چهار دستگاه لودر و بولدوزر توسط اداره کل راهداری اعزام شده و برای پل‌های تخریب شده نیز باکس تعبیه خواهد شد.

مدیرکل مدیرت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی یادآور شد: نیرو‌های سپاه و بسیج از روز گذشته در منطقه حضور دارند و فعلا به اندازه کافی نیرو وجود دارد و اگر نیاز باشد به نیرو‌های ارتش نیز اعلام خواهیم کرد تا برای تجسس افراد مفقود شده کمک کنند.

هنربر در پایان در خصوص آتش‌سوزی در جنگل‌های ارسباران نیز گفت: خوشبختانه آتش‌سوزی با تلاش تمام نیرو‌ها به‌طور کامل مهارو لکه گیری شده است و ما به همراه دادستان و فرماندارکلیبر و مدیر کل منابع طبیعی توسط بالگرد منطقه را پایش کردیم تا از اتمام آتش‌سوزی اطمینان پیدا کنیم.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وقوع سیل اورژانس 115

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش ها از امروز به تدریج از جنوب غربی خراسان رضوی آغاز خواهد شد و در روزهای پایانی هفته بیشتر نقاط استان را فرا خواهد گرفت.

او با بیان اینکه سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود، افزود: بارش ها در روز پنج شنبه و جمعه به اوج خود خواهد رسید که این بارندگی ها در مناطق مستعد همراه با رعد و برق، تگرگ و آبگرفتگی است و موجب کاهش موقت دمای هوا در مناطق مختلف نیز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تشکر استاندار_گلستان از اعضای تیم جستجوی یسنا
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان
  • بسیج امکانات برای جمع آوری و انتقال گندم کشاورزان خوزستان
  • درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد