Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری آریا ، مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار نوشت:
به نام حضرت دوست
جان نباشد جز خبر در آزمون
هر که را افزون خبر جانش فزون
هویت ما رنگ پرچم ماست که در آن صلح و سبزینگی و یاد یاران رفته موج می‌زند و روز خبرنگار هم به نام سربداران عرصه خبر در لابلای این تقویم غرورآمیز به یادگار مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اهالی رسانه آمیزه‌ای از شور و شعورند که در تمامی معادلات اجتماعی، خالصانه نقش انسانی و حرفه‌ای خود را ایفا می‌کنند و بی‌منت به توسعه سرزمینی می‌اندیشند که باید شایسته بهترین مردم دنیا باشد.
همراهی رسانه و صنعت بیمه، ریشه در گذشته‌های دور دارد و حال که این تعامل به یک هم‌اندیشی عمیق مبدل شده، بر خود می‌بالیم که مشاورانی زبده، کارآزموده و وفاداری چون شما را در کنار خود احساس می‌کنیم.
به پاس یک سال دیگر که افتخار همراهی با شما نصیبمان شد، روز خبرنگار را شادباش می‌گویم و توفیق روز افزون‌تان را از خداوند بلندمرتبه خواستارم.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، محسن کریمی معاون بین‌الملل بانک مرکزی در حاشیه اجلاس بانک توسعه اسلامی گفت: در این اجلاس زمینه‌ای فراهم شد تا با مقامات و بانک‌های مرکزی کشور‌های مختلف گفتگو کنیم.

معاون بین‌الملل بانک مرکزی ادامه داد: روابط پایدار پولی - بانکی ایران و عربستان در دستور کار تهران و ریاض قرار گرفت.

وی افزود: در نتیجه این مذاکرات، اتفاقات خوبی در خصوص گشایش منابع مسدود شده ما صورت پذیرفت که در آینده خبر‌های خوبی ارائه می‌شود.

کریمی تاکید کرد: برای حج عمره در روز‌های گذشته از منابع مسدودشده کشور مبالغی به کشور عربستان منتقل شد که علاوه بر حل مشکل حجاج، منابع کشور نیز آزاد شده است.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • از پیچ و خم تصویب تا حل چالش‌ها
  • وحشت بلومبرگ از قدرت ائتلاف‌سازی ایران
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم