Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین بهاروند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، تخت های بیمارستانی بر اساس تعداد مراجعین، از بخش های دیگر به بیماران کرونایی اختصاص داده می شود و در حال حاضر با توجه به تکمیل ظرفیت پذیرش، برای بیمارانی که وضعیت بهتری دارند پرونده موقت تشکیل می‌شود که روزانه به مدت ۲ ساعت با مراجعه به بیمارستان دارو دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ۱۷۰ تخت فعال در بیمارستان تامین اجتماعی وجود دارد و تعدادی از آنها به اورژانس و بخش های زنان و زایمان مربوط می شود که بسیاری از این تخت ها نیز به بخش کرونایی اختصاص داده‌ شده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد ظرفیت پذیرش تخت جدید را ندارد تصریح کرد: در اورژانس این بیمارستان ۲۲ تخت فعال وجود دارد که با اضافه کردن ۱۵ تخت دیگر برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی، خدمات درمانی به این افراد ارائه می شود.

بهاروند با اشاره به اینکه موج پنجم بی سابقه ترین و خطرناک ترین بازه شیوع کرونا است گفت: اردیبهشت ماه امسال در موج چهارم، ۴۰ پرونده موقت و ۷۰ پروند بستری در بخش کرونایی بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد وجود داشت که اکنون به ۷۵ پرونده موقت و ۹۰ نفر بستری افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی بین مردم بسیار کاهش یافته است افزود: استفاده از ماسک و رعایت کردن فاصله اجتماعی مهمترین عامل کاهش شیوع کرونا می‌باشد همچنین مردم باید از دورهمی‌های خانوادگی اجتناب کنند چراکه مدل ابتلای افراد گروهی شده است. 

۹۰۱ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بخش کرونای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان بستری هستند.

اکنون شهرستان‌های ازنا، دورود، چگنی، خرم‌آباد، پلدختر، سلسله، دلفان، کوهدشت، الیگودرز و بروجرد در وضعیت قرمز و رومشگان در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارند.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا لرستان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا لرستان سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا لرستان محدودیت های کرونا بیمارستان تامین اجتماعی بخش کرونا خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان

.به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید فرماندار سردشت، اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان مورد بررسی قرار گرفت.   باباخان اسکندری در این بازدید اقدامات انجام شده در رابطه با حفر چاه روستای اسلام آباد و خرید الکتروپمپ و لوله و اتصالات از محل اعتبارات بنیاد برکت و آماده تجهیز و بهره برداری، حفر و تجهیز چاه در روستای های بناوه و دیناران و اصلاح شبکه مناطقی از روستا و اصلاح شبکه مناطقی از روستای دولکان را مورد بررسی قرار داد.

دیگر خبرها

  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • تامین زمین ۲۰۰ مشمول جوانی جمعیت در نجف آباد
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند