Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، هدف از برگزاری این رویداد ایجاد یک بستر فعال برای توسعه بازار محصولات فناورانه و نوآورانه است.

دومین رویداد نونمایی در 11 مرداد ماه 1400 برگزار شد که درآن سه محصول فناور و نوآور برای مشتریان و مخاطبان ارائه شد. 
"فیورگجت" -دستیار پایش پیوسته، تحلیل و اشتراک دمای بدن- به عنوان اولین محصول توسط محسن مقدم معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محصول به منظور رفع نواقص روش‌های موجود و آگاه به داده‌های جمعیت‌شناسی کشور و آمارهای بالینی روشی یکپارچه و جامع را برای اندازه‌ گیری دمای بدن مبتنی بر تکنولوژی اینترنت اشیا ارائه می‌کند. دمای بدن اصلی ترین علامت حیاتی است که تغییرات آن اولین نشانه‌ ابتلا به یک بیماری را گزارش می‌دهد و از دوره رشد جنینی تا آخرین روزهای عمر مورد توجه قرار می‌گیرد.
فیورگجت ابزارک پوشیدنی است که با پد مخصوص زیربغل یا کشاله ران می‌چسبد و دمای بدن را بصورت پیوسته پایش می‌کند.

تیم طراحی و توسعه محصول فیورگجت متشکل از ۱۳ فارغ‌التحصیل رشته‌های مختلف مهندسی و پزشکی است که موفق به ارائه راهکاری جامع با عنوان: دستیار پایش پیوسته، تحلیل و اشتراک دمای بدن شده است و در تلاش است سهم خود را برای ارتقای سلامت: بانوان، نوزادان، اطفال، کودکان و سالمندان ایفا کند.
در ادامه  فرزانه یوسفی پور مدیرعامل مجموعه نوروچلنج به عنوان ارائه کننده دوم بر روی استیج رفت.

این شرکت با ارائه سه خدمت در حوزه های روانشناسی، مدیریت سلامت روان پرسنل در واحدهای منابع انسانی، بهداشت محیط کارکنان (HSE) و همچنین نورومارکتینگ بر پایه ی گجت پوشیدنی در این رویداد حضور داشت مجموعه نرم افزارهای تولید شده توسط تیم نوروچلنج با پردازش سیگنال مغزی دریافت شده از گجت پوشیدنی عبارتند از: 
•    نرم افزار Calme دو شاخص استرس و تمرکز را اندازه گیری میکند و به کمک هوش مصنوعی راهکارهای مدیریت استرس و افزایش تمرکز را به افراد ارائه می کند.

این ابزار به صورت کمکی برای روانشناسان جهت تسریع پروتکل های درمانی و اندازه گیری دقیق مورد استفاده می گیرد . 
•    نرم افزار Emood با اندازه گیری پارامترهای احساس افراد و همچنین تطبیق اطلاعات دریافتی با ردیاب چشمی در فرایندهای نورومارکتینگ برای مقایسه دو محصول، لوگو، شعار، رنگ، لیبل یا سنجش اثرگذاری تبلیغ مورد استفاده قرار میگیرد. 
•    نرم افزار Al Wake با اندازه گیری پارامترهای استرس، تمرکز و خواب آلودگی پرسنل یک سازمان در کنار کارگاه های نوروگیم و نورواسپرت به سازمان ها برای افزایش عملکرد پرسنل و بهداشت روان محیط کارکمک می‌کند.
در انتها احسان اربابی عضو هیئت مدیره شرکت طراحی نگاراندیشگان، تولیدکننده تجهیزات ثبت سیگنال پزشکی به ویژه دستگاه‌های نوار عصب و عضله و دستگاه‌های نوار مغز به عنوان محصول سوم رویداد، ارائه گردید. این شرکت فعالیت تولیدی خود را از سال 1377 آغاز کرده است و موسسین شرکت از همان ابتدا با علم به حساسیت ویژه عملکردی تجهیزات تشخیصی و درمانی، فعالیت خود را بر تحقیقات بنیادی منسجم در حوزه سیگنال‌های حیاتی و روش‌های گوناگون ثبت، تقویت، فیلتراسیون و نمایش آن‌ها بنا نهادند. در نتیجه شرکت توانسته محصولات EEG  و EMG در مدل‌های استند و پرتابل و اکسسوری‌های مرتبط به آن‌را تولید نموده و همچنین شرکت مفتخر است که اولین تولیدکننده داخلی دستگاه Long Term Video EEG Monitoring است .

این دستگاه در تشخیص مناطق درگیر مغز در حملات صرع نقش مهمی ایفا می‌کند. 
محصولات شرکت نه تنها از نظر قیمت بلکه از نظر کیفیت هم با نمونه‌های خارجی قابل رقابت هستند. همچنین تیم تحقیق و توسعه طراحی و ساخت دستگاه‌های نورومانیتورینگ حین عمل (IONM)، دستگاه مطالعات چند منظوره خواب (PSG) و نسل جدید دستگاه الکتروانسفالوگراف که قابلیت پوشیدنی دارند (Wearable EEG) را در برنامه توسعه شرکت قرار داده است.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پارک فناوری پردیس اندازه گیری دمای بدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۶۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد ماجد، کمیسر سازمان جهانی تبلیغات در ایران گفت: این رویداد با نام «فارِس ابراهیم ابوحمد» به عنوان یکی از بزرگترین نسل آفرینان رسانه و تبلیغات در قرن بیستم، نام گذاری شده است. 

ماجد ادامه داد: جایزه «فارِس» در حوزه‌ مسئولیت اجتماعی و پرورش ستارگان آینده، بر معرفی افرادی تمرکز دارد که برای تعالی نسل بعدی و تمهید شرایط رشد استعدادهای جوان نقش ویژه‌ای ایفا کرده‌اند.

 کمیسر IAA در ایران افزود: این رویداد روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در استیج اینوتکس و با حضور و سخنرانی اساتید برجسته‌ و چهره‌های شاخصی از کشورهای هلند، استرالیا، روسیه، چین، ترکیه، مالزی، لبنان و شماری از اعضای هیئت مدیره سازمان جهانی تبلیغات (IAA) برگزار می‌شود.

ماجد در ادامه با اشاره به سایر برنامه‌های سازمان جهانی تبلیغات در نمایشگاه اینوتکس گفت: به مناسبت ۵۰ سالگی حضور ایران در سازمان جهانی تبلیغات، اعضا و فعالان حوزه رسانه و ارتباطات بازار در سومین روز از برگزاری نمایشگاه اینوتکس گردهم می‌آیند تا به بررسی آخرین وضعیت فعالیت‌های این سازمان بپردازند.

وی تصریح کرد: نشست پنجاه سالگی سازمان جهانی تبلیغات (IAA) در ایران، علاوه بر استفاده از تجربیات اساتید و خبرگان بین‌المللی این حوزه، به بررسی شرایط و زمینه‌های رشد و پیشرفت نسل آینده از منظر اندیشمندان ایرانی می‌پردازد. 

ماجد ادامه داد: سازمان جهانی تبلیغات به عنوان نهاد بین المللی حوزه ارتباطات و بازار (MARCOM) از سال ۱۹۳۸ (۷ سال قبل از شکل گیری سازمان ملل متحد) به استانداردگذاری، نظم گ‌دهی، طراحی رگولاتوری و سلف رگولاتوری‌ها، آموزش، انتقال فناوری و تکثیر و انتقال دانش در عرصه بین‌المللی می‌پردازد و امروز با بیش از ۸۶ عضو جهانی، از بالاترین سطح تأثیرگذاری در بین متخصصان و جوانان حوزه رسانه، مارکتینگ، تبلیغات و توسعه بازار برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، «فارس ابوحمد» نیز که طی پنج دهه فعالیت حرفه‌ای در  سازمان جهانی تبلیغات (IAA)، چهار دوره قائم‌مقام و سه دوره پرزیدنت و دبیرکل این سازمان بوده است، به عنوان موثرترین حامی رشد و تعالی جوانان کشورهای کم‌برخوردار شناخته شده و بسیاری از بزرگان تبلیغات و رسانه در کشورهای آسیایی و اروپایی در زمره شاگردان او هستند.

 اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۵۰ مجموعه شرکت‌کننده و ۲۰ رویداد و بخش جانبی‌ خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخاب ۲۵ محصول برتر از بین دو هزار و ۵۰۰ نمونه
  • از اینوتکس ۲۰۲۴ بیشتر بدانید
  • رویداد صدرا به شناسایی ایده‌های فناورانه منجر می‌شود
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • تراشه‌های مغزی به‌زودی از رده خارج می‌شوند/ چه بلایی بر سر بیماران می‌آید؟
  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • اجتماع ۱۳۰ هزار نفری فناوران کشور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس