Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام بهنام دلریش روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر امسال به شعار محوری قیام حسینی، مردم مطالبه گر و مسوولان پاسخگو نامگذاری شده است.

وی اضافه کرد: ایجاد ارتباط موثر با بدنه مردمی و نهادها، ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر با بهره‌گیری از فضای حماسی محرم، برگزاری الگوهای موفق، ترویج رویکرد جدید ستاد از طریق رسانه‌ها، تقویت روحیه مطالبه گری، تقویت نگرش آحاد جامعه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر و تبیین بیانات رهبری در خصوص وظیفه این نهاد از مهمترین اهداف برنامه‌های دهه احیا امر به معروف و نهی از منکر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به اهم برنامه‌های این دهه افزود: بومی سازی برنامه‌های این دهه، برگزاری کلاس های مجازی و حضوری، تقدیر از فعالان امر به معروف و نهی از منکر و بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی برای توسعه فعالیت‌های امر به معروف و نهی از منکر از اهم برنامه‌های این دهه است. 

وی اظهار داشت: در دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر نمایشگاه‌ها و غرفه‌هایی تدارک دیده می‌شود تا محصولات امر به معروف و نهی از منکر در این محل‌ها عرضه شود. 

وی بیان کرد: در نخستین روز ماه محرم سامانه ارتباط مردمی این نهاد رونمایی می‌شود و آماده ارائه خدمات به عموم مردم خواهد بود. 

به گزارش ایرنا، هر ساله دهه اول محرم، به عنوان دهه احیا امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده و برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود. 

برچسب‌ها امر به معروف و نهی از منکر ماه محرم آذربایجان غربی ایرنا ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر ماه محرم آذربایجان غربی امر به معروف و نهی از منکر ماه محرم آذربایجان غربی ایرنا ارومیه امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم

به گزارش "ورزش سه" نویدکیا درحالی در نیم فصل هدایت نارنجی پوشان رفسنجان را پذیرفت که این تیم در نیم فصل اول متحمل ۸ شکست شده بود و از ۱۵ بازی فقط ۱۵ امتیاز به دست آورده بود. اما با ورود محرم به یکباره این تیم دگرگون شد و در ۱۲ بازی در لیگ و جام حذفی شکست نخورد. 

اسطوره محبوب سپاهان اما بالاخره امروز در برابر صنعت نفت آبادان شکست خورد تا رکورد شکست ناپذیری او همراه با مس رفسنجان با شوت ناگهانی علی یوسف قطع شود. 

با این حال مس رفسنجان که به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی هم راه پیدا کرده، امیدوار است که همراه با محرم نویدکیا رتبه‌ای تک رقمی در لیگ برتر داشته باشد.

دیگر خبرها

  • دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد
  • تمامی دستگاه ها، پای کار امر به معروف و نهی از منکر بیایند
  • ساخت بیش از هزارو ۷۰۰ کلاس درس درآذربایجان غربی
  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی