Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راه استان همدان از سقوط یک دستگاه «ایسوزو» از گردنه واقع در مسیر نورآباد – نهاوند و مرگ راننده و سرنشین خبر داد .

 سرهنگ رضا عزیزی عامل بروز این سانحه را خواب آلودگی راننده عنوان کرد و گفت:  جسد متوفیان پس از بریده شدن  قسمت هایی از بدنه خودرو که پرس شده بود، خارج شد.

وی افزود: در این سانحه احشام موجود در قسمت بار این کامیون نیز تلف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه همدان جز ۶ استان نخست کشور در واژگونی خودرو است تصریح کرد:  مهمترین علت واژگونی وسیله نقلیه در جاده های اصلی خواب آلودگی راننده و در جاده های فرعی و روستایی تردد با سرعت غیرمجاز است.

سرهنگ عزیزی گفت: ۶۶ درصد سوانح جرحی و فوتی استان از نوع واژگونی است در حالیکه نرم کشوری این رقم حدود ۴۰ درصد است.

وی افزود: رانندگان پس از هر ۲ ساعت رانندگی باید یک ربع استراحت کنند اما متاسفانه  این توصیه مورد توجه رانندگان  قرار نمی گیرد.

رییس پلیس راه استان همدان ابراز امیدواری کرد با ارتقای فرهنگ عبور و مرور و توجه رانندگان به توصیه ها و هشدارهای دلسوزانه پلیس شاهد کاهش آمار متوفیان سوانح جاده ای در استان همدان باشیم.صدا وسیما

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه هولناک از سقوط تلخ تانکر حامل سوخت (فیلم) سقوط کامیون نفت‌کش در آب‌نمای کنخ مسیر بندر خمیر در استان هرمزگان (فیلم) لحظه سقوط عجیب کامیون در دریا (فیلم)

دیگر خبرها

  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • ◄ اسارت رانندگان کامیون در کشور آذربایجان به بهانه تصادف + فیلم
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند