Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمود مسگریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: تمام اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر همدان، برای انتخاب شهردار تاکنون به لیست هشت نفره‌ای رسیده‌ایم که از بین این افراد یک نفر به عنوان شهردار معرفی خواهد شد.

وی عنوان کرد: محمد آیینی، رضا ابرارخرم، حسین افشاری، سیدمسعود حسینی، مجید شاکری‌کرم، علی عقیقی، عزیزالله یوسفی و امیررضا یوسفیان به عنوان گزینه‌های شهرداری همدان مطرح هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه از روز چهارشنبه صبح و بعد از ظهر گزینه‌های شهرداری دعوت شده و با حضور کارشناسان برنامه خود را ارائه می‌دهند گفت: ارائه برنامه گزینه‌های شهرداری تا روز یکشنبه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این برنامه به صورت زنده از فضای مجازی پخش می‌شود تا همه شهروندان در جریان برنامه‌‌های افراد مطرح شده قرار بگیرند خاطرنشان کرد: پس از ارایه برنامه گزینه‌های شهرداری، جمع‌بندی برای هفته اینده انجام شده و اواخر هفته آینده نام شهردار منتخب اعلام می‌شود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: رییس شورای شهر همدان شهردار همدان انتصاب شهردار گزینه های شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری  شهردار فرخ شهر گرفت: مراسم جشنی برای کارگران شهرداری در موزه حیات وحش فرخ شهر برگزار و از کارگران قدردانی شد.
نظری افزود:در این مراسم کارگران با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گفتگو کردند.
وی گفت: در این مراسم مقرر شد برخی مشکلات کارگران از جمله بیمه تکمیلی و طبقه بندی کردن حقوقشان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • آخر هفته‌ای بارانی در انتظار خوزستان