Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه گفت: با عملیات سیف‌القدس تصور سردمداران سلطه و صهیونیسم و رسانه‌های استکباری مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی شکست‌ناپذیر است به یکباره فرو ریخت و نشان داد که زوال و فروپاشی رژیم جعلی صهیونیستی قطعی است. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام سپاه نیوز، «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس با سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دیدار‌های جداگانه سرلشکر سلامی با تبریک پیروزی‌ها و دستاورد‌های درخشان و راهبردی مقاومت اسلامی فلسطین در عملیات سیف القدس گفت: خدای بزرگ را شاکریم که امروز با دست پر و کوله باری از درخشش یک پیروزی بزرگ، استثنایی و شگفت انگیز در ایران اسلامی حضور یافته اید و به واسطه واقعیت‌های انکارناپذیر میدانی اطمینان داریم زوال و فروپاشی رژیم صهیونیستی فراتر از یک آرزو، واقعیت قابل اتفاق در آینده نزدیک است.

وی افزود: نسبت رژیم صهیونیستی و مقاومت اسلامی فلسطین در عملیات سیف القدس با جنگ‌های قبلی متفاوت بود و در واقع در نبرد اخیر فلسطین قدرتمند و جدید ظهور کرد و پیروزی شما فراتر از دستاورد‌های یک پیروزی نظامی بود.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه صهیونیست‌های سرکش را فقط قدرت می‌تواند آرام کند و قوی شدن فلسطین یک راهبرد و راهی است که هرگز نباید متوقف شود افزود: روند تحولات و رخداد‌ها در فلسطین اشغالی نشان می‌دهد تصوری که سردمداران سلطه و صهیونیسم و رسانه‌های استکباری ایجاد کرده بودند که رژیم صهیونیستی شکست ناپذیر است و دیگران قادر به واکنش برابر آن نیستند و برای کشور‌های اسلامی و عربی راهی جز صلح و همزیستی با اشغالگران قدس نمانده است؛ با عملیات سیف القدس به یکباره فرو ریخت و این نبرد نشان داد که این فلسطین است که قدرتمند شده است و زوال و فروپاشی رژیم جعلی صهیونیستی قطعی است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به انسجام مستحکم و مختلف در نیرو‌های مقاومت فلسطین و اراده آن‌ها برای عبور از سیف القدس و ارتقای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن برای موفقیت و پیروزی در حوادث بزرگ و وحشت و هراس ذاتی صهیونیست‌ها از نسل جدید مجاهدان و رزمندگان فلسطینی و کابوسی که به آن‌ها تحمیل شده است تاکید کرد: این واقعیت برای صهیونیست‌ها بسیار آزار دهنده است که اگر یک غزه محاصره شده کوچک برابر جنگ و جنایت رژیم وحشی و جعلی این گونه عمل می‌کند اگر جبهه‌ای به پهنای سرزمین‌های اشغالی برابرشان گسترده شود چه سرنوشتی برای آن‌ها رقم می‌خورد؟

در این دیدار‌ها فرماندهان مقاومت فلسطین هم با تبریک برگزاری شکوهمند مراسم تحلیف سیزدهم ریاست جمهوری اسلامی ایران و گرامی داشت یاد، خاطره و حماسه آفرینی‌های ماندگار و راهبردی فرمانده بزرگ و شجاع جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از ملت فلسطین و آرمان قدس شریف تجلیل و تمجید کردند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این دیدار ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را سپر دفاعی امت اسلامی و محور مقاومت در منطقه توصیف و تصریح کرد: امروز با پایداری و شهادت و شهادت‌طلبی نیرو‌های مقاومت و پیروزی‌ها و دستاورد‌های اخیر از جمله در نبرد سیف القدس این واقعیت در معرض جهانیان است که موازنه قوا به نفع مقاومت فلسطین و به ضرر صهیونیست‌ها در حال تغییر است و محصول قدرت سازی بومی در سرزمین‌های اشغالی، صهیونیست‌ها را به شدت منفعل و نگران ساخته است.

«زیاد نخاله» تاکید کرد: رزمندگان مقاومت و نیرو‌های میدانی ما در آمادگی بالایی هستند تا در دفاع از قدس در هر نبردی وارد و مبارزه ضد صهیونیست‌ها را مقتدرانه ادامه دهند.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز با اشاره به نقش و تاثیرات تعیین کننده حمایت و پشتیبانی‌های جمهوری اسلامی از مقاومت فلسطین گزارشی از عملیات پیروزمندانه سیف القدس و دستاورد‌ها و پیامد‌های آن ارائه و تاکید کرد: رژیم صهیونیستی امروز بیش از همیشه در کابوس پس از شکست در نبرد سیف القدس به سر می‌برد و مقاومت اسلامی فلسطین در اوج اقتدار و انسجام با بهره گیری از تجارب گذشته در اندیشه تداوم موفقیت‌ها و پیروزی‌های آینده است.

وی تاکید کرد: وضعیت منطقه به نفع مقاومت در حال تغییر است و به امت اسلامی اطمینان میدهیم رزمندگان مقاومت آماده و مهیای مواجهه قدرتمند با هر اتفاقی هستند؛ حتی اگر فردا نبردی رخ دهد.   بیشتر بخوانید: سرلشکر سلامی: مقاومت در عراق آمریکایی‌ها را ضعیف کرده است   انتهای پیام/ برچسب ها: سپاه دفتر سیاسی حماس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاه دفتر سیاسی حماس اسلامی فلسطین عملیات سیف القدس فرمانده کل سپاه رژیم صهیونیستی مقاومت فلسطین صهیونیست ها دستاورد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: عملیات وعده صادق همه مظلومان جهان را امیدوار کرد، این عملیات سبب شده است که در رژیم صهیونیستی جنگ داخلی ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سردار مرتضی عمو مهدی صبح امروز _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان اظهار کرد: دیدگاهی بعد از ظهور انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته که هدف آن برقراری حاکمیتی بر پایه عدل و عدالت با کمک مردم مظلوم است و این دیدگاه روز به روز محبوب تر و طرفداران آن زیاد تر می‌شود.

وی با بیان اینکه وضعیت جهان باید از دست زورگویان و کسانی که قصد دارند با تحمیل فشار به بقیه حکومت کنند نجات پیدا کند، افزود: ما برای برقراری نظم و عدل هزینه‌های زیادی داده‌ایم و توطئه‌های بسیار علیه ما شده است اما ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیشتر رشد و توسعه داشته است.

جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان (عح) استان اصفهان خاطرنشان کرد: چشم مستضعفان جهان به ما است؛ عملیات وعده صادق همه مظلومان جهان را امیدوار کرد، این عملیات سبب شده که در رژیم صهیونیستی جنگ داخلی ایجاد شود و مقامات آن‌ها استعفا دهند.

عمومهدی تصریح کرد: مردم مظلوم و مستضعف جهان به ویژه فلسطین، پس از شکل‌گیری حکومت رژیم صهیونیستی آرامش نداشته‌اند، جمهوری اسلامی ایران با کمک همین مردم مظلوم، ریشه این رژیم را خواهد کند.

وی با اشاره به ضرورت رفع موانع برای تشکیل تمدن نوین اسلامی تاکید کرد: اولین مانع شاه بود که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران رفت و مردم در زیر چتر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفتند، پس از آن حذف شدن رژیم غاصب صهیونیستی مطرح شد که همه باید تلاش کنند و پای کار باشند تا از صحنه روزگار محو شود.

جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان (عح) استان اصفهان با اشاره به روز کارگر تصریح کرد: هرکسی که برای امرار معاش و رضایت خداوند متعال کار کند، کارگر است و باید از آن قدردانی شود.

عمو مهدی با تأکید بر این‌که باید در عرصه اقتصادی قوی شویم گفت: قوی شدن در عرصه اقتصاد نیازمند احترام و تکریم نیروهایی است که برای رشد کشور تلاش می‌کنند و برای تحقق تولید قدم بر می‌دارند.

وی ادامه داد: مردم شهرستان دهاقان با توجه به ظرفیت‌هایی که دارند به خوبی موضوع جهش تولید با مشارکت مردم را محقق کرده‌اند و به همین جهت باید تمامی دستگاه‌هایی اجرایی و همچنین بسیج حمایت‌هایی را که می‌توانند انجام دهند.

جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان (عح) استان اصفهان ضمن قدردانی از فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج دهاقان اظهار کرد: برای فرمانده جدید ناحیه آرزوی توفیق داریم و انتظار می‌رود مدیریت شهرستان و دستگاه‌هایی اجرایی همراهی‌های لازم را داشته باشند.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از زحمات عبدالرسول آقایی فرمانده سابق ناحیه قدردانی و بشیر کیانی‌نژاد به سمت فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج دهاقان معرفی شد، وی پیش از این ریاست سازمان بسیج عشایری استان اصفهان را بر عهده داشته است.

کد خبر 749303

دیگر خبرها

  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • جدیدترین موضع‌گیری مقاومت فلسطین درباره مذاکرات آتش‌بس
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه