Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نعیمی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) منصوب شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ در مراسمی  با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین طیبی‌فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه  و سردار هوش‌السادات فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و تعدادی از مدیران این مجموعه ، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود دهقانی در مدت تصدی مسئولیت، حجت‌الاسلام محمد نعیمی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین طیبی‌فر با اشاره به آیه 61 سوره مبارکه هود اظهار داشت: مأموریت اصلی انسان از لحاظ مادی، که خداوند برعهده او نهاده است آبادسازی زمین است و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در حال اجرای چنین رسالت و مأموریتی در کشور است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه  افزود: اگر اقدامات قرارگاه در حوزه سازندگی و عمرانی نبود، امروز کشور اسلامی ما در بسیاری مسائل زمین‌گیر بود و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با کلیدواژه «ما می‌توانیم» پروژه‌هایی را به ثمر رساند که دیگران قادر به انجام آن نبودند.

وی خاطرنشان کرد: ما در حوزه سازندگی نباید وجود انسانی خود را از یاد ببریم و همانگونه که برای سازه‌های عمرانی خود مهندسی می‌کنیم برای تمام اجزای جامعه انسانی و سبک زندگی خود نیز باید بر اساس مؤلفه‌های الهی، مهندسی داشته باشیم.  
حجت‌الاسلام والمسلمین طیبی‌فر ضمن تشکر از همه فرماندهان، مدیران و کارکنانی که در قرارگاه فعالیت کرده‌اند و باعث تعالی نام این مجموعه شده‌اند اظهار داشت: حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی با سابقه طولانی و باعزتی که در مجموعه سپاه داشتند اقدامات شایسته‌ و قابل تقدیری در مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) پایه‌گذاری کردند و حجت‌الاسلام نعیمی نیز با سوابق درخشانی که در جایگاه‌های مختلف از جمله درسپاه محمدرسول‌الله(ص) داشته‌اند می‌توانند جایگزین مناسبی برای ایشان باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ص حجت الاسلام والمسلمین ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، با صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا به عنوان رئیس کل دادگستری استان قزوین منصوب شد.

پیش از این علی شعبانی از شهریور ماه سال 1400 به عنوان مدیرکل دادگستری استان قزوین فعالیت می کرد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام علی عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین برگزار شد.

  حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفوی‌نیا در کارنامه قضایی خود سوابقی همچون رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان و دادستان رشت را دارد.

دیگر خبرها

  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود