Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا عسگری فرماندار شهرستان زنجان، در پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به تمام مسلمانان جهان علی الخصوص شیعیان پایتخت شورو شعور حسینی تسلیت گفت.

حجم ویدیو: 9.59M | مدت زمان ویدیو: 00:03:07 دانلود ویدیو

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ متن پیام رضا عسگری، فرماندار شهرستان زنجان به شرح ذیل است:
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ (ع)

حسین (ع)، عاشورا را آفرید و عاشورا حسینیان را و اینک نوایی آشنا به گوش می‌رسد:

((باز این چه شورش است که در خلق عالم است))


ماه محرم، یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماسه نبرد خون بر شمشیر، نماد انسان‌های پاک دل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان گذشتند و فلسفه زندگی همراه با بینش وسیع، استقامت در مقابل ظالم، و آزادگی و پایمردی در راه حق را معنا بخشیدند.
باز شور محرمی دیگر از راه رسید و عالمی را به شمیم جان نواز،(( باز این چه شورش است معطر می سازد.))
محرم آغاز فصل دلدادگی و روز های بزرگی است که سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در صحرای کربلا با نثار خون خود درخت دین را احیا نمود تا این حقیقت همیشه جاودان درسی برای تمام تاریخ شود. اگرچه قرن ها از حادثه کربلا می گذرد اما محرم هنوز زنده است و جان ها هم چنان شیفته پیام کربلا هستند و عالمی ماجرای واقعه را به شمیم جان نواز، باز این چه شورش است معطر می سازد.
اینجانب، فرارسیدن حادثه جانسوز کربلا و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و تمام عاشقان و مریدان آن حضرت، دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (س) و مردم عزادار و متدین شهیدپرور زنجان تسلیت عرض نموده، و امیدوارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه های زندگی باشیم.

 

                                                                         رضا عسگری
                                                                   فرماندار شهرستان زنجان

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا فرماندار شهرستان عاشورا شورش دین فلسفه محرم کربلا بیت عصمت و طهارت فرماندار ماه محرم فرماندار شهرستان زنجان حماسه ظلم ستیزی ال ح س ی ن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی طالبان گزارش یوناما را تکراری و تبلیغاتی خواند

سخنگوی طالبان در واکنش به گزارش تازه هیئت معاونت سازمان ملل در افغانستان (یوناما) آن را گزارشی تکراری و تبلیغاتی علیه هیئت حاکمه این کشور توصیف کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، در پی انتشار گزارش سه‌ماهه هیئت معاونت سازمان ملل در افغانستان (یوناما)، از وضعیت حقوق بشری در افغانستان، «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان با رد گزارش گفت: یوناما در این گزارش واقعیت‌های افغانستان را مدنظر نگرفته است.

به گفته مجاهد، هیئت حاکمه تمام تلاش خود را می‌کند تا افراد مخرب را دستگیر و به دست قانون بسپارد، چیزی که در گزارش یوناما آمده تکراری و تبلیغات علیه حکومت است.

وی همچنین با رد گزارش یوناما درباره نقض حقوق بشر در افغانستان گفت: حقوق شرعی مردم از جمله زنان و مردان تأمین است و تلف نشده است.

یوناما در گزارش تازه خود با عنوان «وضعیت حقوق بشری در افغانستان» به اوضاع حقوق بشری در این کشور، تلفات حمله‌های هوایی در خوست و پکتیکا، اجرای مجازات شلاق توسط طالبان، آزادی رسانه‌ها و برخی مسائل دیگر پرداخته شده است.

مأموریت «یوناما» با اولویت‌ به مسائل حقوق بشری در افغانستان تمدید شدکابل: «یوناما» می‌تواند تحکیم کننده روابط افغانستان با جهان باشد

سخنگوی طالبان با رد گزارش تازه «ریچارد بنت» گزارشگر ویژه شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد برای افغانستان نیز او را فردی مغرض خواند که از برقراری امنیت و ثبات در افغانستان ناراحت است.

بنت اخیراً در پیامی ضمن درخواست از طالبان برای عمل کردن به تعهدات حقوق بشری خود، از جامعه بین‌المللی نیز خواسته بود به‌طور مداوم و پایدار از طالبان بخواهند تا برای بهبود وضعیت حقوق بشری در افغانستان اقدام کند.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • سخنگوی طالبان گزارش یوناما را تکراری و تبلیغاتی خواند
  • حماسه «وعده صادق» نیازمند تبیین و روایتگری است
  • کربلا قطعا جنت الاعلامه + فیلم
  • برگزاری اولین دوره تشکیلاتی «بشری» توسط جامعه اسلامی دانشجویان
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • ۱۳ میلیون دلار برای القای تاریخچه ترور و کشتار به ایران و مذهب شیعه | جعل تاریخ در سریال حشاشین
  • حال و هوای مرقد مطهر حضرت عباس(ع) در کربلا
  • همه فارغ‌التحصیلان دانشگاه بخوانند؛ بزرگترین استخدام تاریخ ایران برگزار می‌شود +جزئیات
  • ارسال کمک های بشری روسیه به افغانستان
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!