Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، محمدرضا قائدی حکم ریاست حسن سلطانی رئیس دبیرخانه هیئت امنای این دانشگاه را به وی ابلاغ کرد.

محمدرضا قائدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این حکم خطاب به سلطانی ابراز امیدواری کرده است که با توکل به خداوند متعال و با صداقت، امانتداری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی عضو هیئت‌ علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز و استادیار پایه ۲۳ رشته مدیریت دولتی است و در کارنامه و سوابق اجرایی و علمی وی، معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای نی‌ریز، مرودشت و شیراز، حسابرس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز، رئیس دانشکده علوم پایه واحد سابق علوم و تحقیقات فارس و دبیر برنامه و بودجه منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی به چشم می‌خورد.

از دیگر سوابق اجرایی رئیس جدید دبیرخانه هیئت امنای استان فارس می‌توان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز و رئیس شورای تخصصی توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس را ذکر کرد.

انتهای پیام/

ملیحه آدینه کد خبر: 1106236 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس دانشگاه آزاد اسلامی واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید

کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان در دیدار اعضای هیئت امنای ستاد دیه استان با رئیس کل دادگستری، گفت: به همت خوب خیرین استان سمنان از ابتدای سال تا کنون ۷ زندانی جرائم غیر عمد با بدهی ۳۰ میلیارد ریالی از زندان آزاد شده اند. 

مدیر کل زندان های استان سمنان و نائب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان با اشاره به اقدامات سال گذشته ستاد دیه استان سمنان، عنوان کرد: در سال گذشته ۱۱۶ نفر زندانی با بدهی بیش از ۵۰۰میلیارد ریالی و تنها با پرداخت ۵۳ میلیارد ریال کمک از سوی ستاد دیه و پیگیری جهت گذشت شکات و اعطای تسهیلات بانکی از زندان آزاد شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان و رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان در این نشست، افزود: اقدامات ستاد دیه استان سمنان در جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد بسیار قابل تقدیر است و امید است در آینده نیز این اقدامات پیشرفت داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه برخی استان ها موفقیت های چشمگیری در آزادی زندانیان داشته اند، تصریح کرد: باید با استفاده از تجارب این استان ها و همچنین بهره گرفتن از ظرفیت بیشتر صنعتگران و خیران استان در راستای کمک به آزادسازی زندانیان و کمک به خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیز اقدامات شایسته ای صورت پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان