Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربانعلی مردانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: استقبال مردم در جایگزین کردن مصرف گاز سی.ان.جی و نیز اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروها سبب شده تا در این بازه زمانی میزان عرضه سوخت سی.ان.جی در استان به نسبت مدت مشابه پارسال ۱۱ درصد افزایش یابد.

وی گفت: میزان مصرف گاز سی.ان.جی در تیرماه امسال هم نسبت به تیرماه پارسال، ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ درصد رشد داشته و در این مدت با عرضه پنج میلیون مترمکعب از این سوخت، در مصرف بنزین به میزان پنج میلیون لیتر صرفه‌جویی شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی افزود: امسال میزان مصرف روزانه گاز سی.ان.جی به حدود ۱۶۰ هزار مترمکعب رسیده است.

وی اظهار داشت: ۲۴ باب جایگاه عرضه کننده سی.ان.جی در استان فعال است که از این تعداد هشت جایگاه ۲ منظوره برای عرضه بنزین، نفتگاز و سی.ان.جی و، ۱۶ جایگاه تک منظوره برای عرضه این گاز است.

مردانی درباره مصرف سایر فرآورده‌های نفتی در استان گفت: در چهار ماهه امسال میزان مصرف بنزین ۱۸ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد دارد. 

وی افزود: در چهار ماهه امسال میزان مصرف نفتگاز (گازوئیل) نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

برچسب‌ها خراسان جنوبی نفت گازوئيل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی نفت گازوئيل خراسان جنوبی نفت گازوئيل میزان مصرف مدت مشابه سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۹۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر

همایش توجیهی آموزشی زائران حج تمتع  شهرستان بیرجند با حضور ایت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند در حسینیه جماران برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ امسال 1600 زائر از خراسان جنوبی در قالب 11 کاروان برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

شعار محوری امسال «حج، قرآن محوری، همدلی و اقتدار امت اسلامی و دفاع از فلسطین مظلوم» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/250

دیگر خبرها

  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • کاهش ۱۰۰ میلیمتری بارش برف و باران در تهران/ لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت؛ این وسیله غول‌پیکر کف دریا می‌خوابد! | تصویر
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل
  • (تصویر) آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت