Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور گفت: به همه استانداران توصیه شد به دستگاه‌های اجرایی استان‌ها نسبت به اجرای دستورالعمل‌ها در مراسم سوگواری تاکید کنند و بر عملکرد آن‌ها نظارت داشته باشند.

خبرگزاری میزان -  عبدالرضا رحمانی‌فضلی ظهر امروز در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: به همه استانداران توصیه شد که به دستگاه‌های اجرایی استان‌ها نسبت به اجرای دستورالعمل‌ها در مراسم سوگواری تاکید کنند و بر عملکرد آن‌ها نظارت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور گفت: دانشگاه های علوم پزشکی نیز به‌عنوان ناظر اصلی با صاحبان هیئات مذهبی و با ریاست سازمان تبلیغات که در سطح ملی مسئول اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی است و در استان‌ها واحدهای استان یانها مسئول هستند، یک هماهنگی بسیار جدی داشته باشد تا بتوانیم طبق دستورالعمل ابلاغی هم مراسم را به صورت مناسب داشته باشیم و هم سلامت مردم تامین شود. 

وی افرود: هر کاری انجام دهیم نهایتا این مردم خوب ما هستند که حتما و باید مانند همیشه در اجرای نکات بهداشتی در ایام محرم ما را یاری کنند. 

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه پیرو دستور رئیس جمهور مبنی بر ارزیابی و بازنگری به مجموعه فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف درباره ویروس کرونا، استانداران در جلسه امروز تجربیات خود را مطرح کردند، افزود: امروز درباره نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با توجه به فرارسیدن دهه اول محرم، بحث و تبادل نظر داشتیم.

بیشتر بخوانید:  وزیر کشور: توجه خبرنگاران به دولت و ملت مسئولیت سنگین فعالان این عرصه است

 

انتهای پیام/

برچسب ها: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور کرونا اجرای دستورالعمل ها وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار : طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد، گفت: این طرح از اسفند ۱۴۰۱ آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور، دولت را مصمم کرد تا ایرادات آن را رفع و به صورت ملی و سراسری اجرا کند.

به گزارش تسنیم، سید‌صولت مرتضوی؛ امروز؛ دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در گزارشی از آخرین وضعیت اشتغال و اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترو‌نیک در کشور با بیان اینکه 19 میلیون خانوار و حدود 60 میلیون نفر جمعیت به عنوان جامعه هدف طرح کالابرگ الکترونیکی در کشور محسوب می‌شوند، اظهار داشت: ‌ این طرح از اسفند 1401 آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور، دولت را مصمم کرد تا ایرادات آن را رفع و به صورت ملی و سراسری اجرا کند.

وی با برشمردن اهمیت اجرای این طرح و استقبال مردم از آن تصریح کرد: دستور رئیس‌جمهور نیز بر استمرار اجرای این طرح دلالت دارد، بنابراین طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش قابل توجه نرخ بیکاری در کشور افزود: به تازگی سامانه‌ای در وزارت‌خانه تعریف شده که آمار کاملی از همه افراد بدون شغل در هر گوشه از کشور در آن گردآوری شده است؛ به گونه‌ای که به تفکیک هر شهرستان می‌توان استعلام گرفت که افراد زیرِ خط فقر یا بدون شغل چه کسانی هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار وام ازدواج هستند
  • تصاویر نشست استانداران سراسر کشور 10 اردیبهشت
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • وزیر کار : طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا