Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان با اشاره به درصد نا مطلوب استفاده از ماسک در شهرستان تاکید کرد: به منظور صیانت از سلامت جامعه و افراد، رعایت دستورالعمل ها و نظارت بر اجرای دقیق آنان تشدید می‌شود.

نورله طاهری امروز دوشنبه(18 مرداد ماه جاری)  و در گفتگو با خبرنگار برنا از شادگان در رابطه با کنترل شیوع ویروس کرونا در شهرستان، اظهار کرد: با توجه به اعلام رنگ‌بندی‌های جدید وزارت بهداشت، شهرستان شادگان نیز از ۹ مرداد ماه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته که شاهد افزایش تعداد بیماران سرپایی و بستری‌های کرونایی این شهرستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: واکسیناسیون روند خوبی در شهرستان دارد و مشکل خاصی در این راستا نداریم و امیدواریم در زمان مقرر بتوانیم کار واکسیناسیون گروه‌های هدف را انجام دهیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان افزود: در رابطه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز، با حضور ارگان‌های مربوطه در شهرستان، اکیپ مشترک تشکیل شده تا نظارت‌های لازم را در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام دهند.

طاهری در پایان بیان کرد: اولویت در بحث نظارت با مراکز پر تجمع مانند فرشگاه‌های بزرگ، اداره ها، بانک‌ها، دفاتر پیشخوان رسمی است و با توجه به اینکه جمعیت غالب شهرستان، جمعیت روستایی است، تجمع کمتری را در شهرستان شادگان به جز مراکز حوزه خدماتی داریم و از ارگان‌های مربوطه در شهرستان خواسته‌ایم که در بحث نظارت هدفمندتر عمل کنند.

لازم به ذکر است که آمار ابتلا در شهرستان شادگان امروز 18 مرداد ماه سه رقمی شد و به عدد 101 نفر رسید.(جزییات)

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نظارت ها بهداشت و درمان شادگان برنا خوزستان کرونا ویروس استفاده از ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۹۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!

به گزارش خبرآنلاین، سیدحیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو درباره رسیدگی به وضعیت حجاب در داروخانه‌ها گفت: سازمان غذا و دارو از نخستین مجموعه‌هایی بود که به موضوع رعایت پوشش ورود کرد و به همین دلیل اصول رعایت پوشش در داروخانه را ابلاغ کرد.

مهر در خبری نوشت: محمدی ادامه داد: اگرچه اصول مربوط به پوشش در داروخانه‌ها ابلاغ شده اما ناهنجاری‌هایی در این زمینه گزارش می‌شود. موضوع رعایت هنجارها جزو مواردی است که در مواردی مانند سهمیه داروخانه‌ها نقش دارد. اگر یک داروخانه نسبت به رعایت هنجارها اقدام نکند، در وهله نخست تذکر داده می‌شود و اگر تذکر تأثیری نداشته باشد موارد بازدارنده در خصوص داروخانه متخلف اجرا می‌شود. اگر موارد بازدارنده نیز مثمر ثمر نباشد متخلفان به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903434

دیگر خبرها

  • الزام رعایت ملاحظات ایمنی و اچ‌اس‌ئی هنگام تعمیرات نیروگاه ها
  • خزعلی: تصمیم ورود بانوان به ورزشگاه‌ها با نظام بود | ممنوعیت جدید در راه؟
  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیات علمی
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • پایداری شبکه برق شادگان
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد