Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت اله عسگری در جلسه ستاد ساماندهی توزیع گوشت مرغ استان با اعلام اینکه روزانه بالغ بر ۱۲۰۰ تن مرغ گرم و ۲۰۰ تن مرغ منجمد در سطح استان تهران توزیع می شود اظهار داشت: به میزان کافی مرغ در سطح بازار وجود دارد، اما مستلزم نظارت مستمر و با کیفیت در راستای جلوگیری از تلاطم بازار می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد مرغ توزیع شده روزانه در سطح استان با قیمت مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان می باشد، افزود: ضرورت دارد وزارت جهاد کشاورزی برای عرضه مرغ بیشتر به شبکه توزیع رسمی از استان‌های مبدا تلاش کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: با عنایت به دو نرخی بودن قیمت مرغ عدم، نظارت کافی باعث ایجاد اخلال در بازار و افزایش نامتعارف قیمت خواهد شد، لذا دستگاه‌های متولی اقدامات لازم را به عمل آورند.

عسگری در ادامه با اشاره به افزایش جوجه ریزی در ماه‌های اخیر نسبت به مشابه سال گذشته تصریح کرد: با تمهیدات لازم ان شاء الله با کمبود مرغ در استان مواجه نخواهیم شد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر بازار و شبکه توزیع گفت: تمام تصمیمات ستاد ساماندهی مرغ باید بر مبنای افزایش سهم شبکه رسمی توزیع شود و این مقدار مرغ توزیع شده در شبکه توزیع نیازمند نظارت دقیق جهت مصرف صحیح می باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران استفاده از ظرفیت بسیج اصناف استان را در راستای نظارت بر شبکه توزیع مهم ارزیابی کرد و افزود: با تعامل و همکاری، دستگاه‌های متولی از این ظرفیت خوب استفاده کنند.

عسگری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به گستره وسیع فروشگاه‌های زنجیره ای استفاده از آنها جهت تقویت شبکه توزیع را ضروری است و در بحث مرغ با اولویت توزیع مرغ منجمد همکاری لازم را با این فروشگاه‌ها همچنین مکان‌های جدید با نظارت مستمر داشته باشند.

انتهای پیام/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار تهران مرغ شبکه توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است. ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است.

وی افزود: ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

حسینی اظهارداشت : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات در تهران بسیار مهم است، زیرا ۱۶ نفر دیگر باید انتخاب شوند.

حسنی ابراز داشت : نمایندگان تهران به دلیل وقت آزادتر، می‌توانند بیشتر روی وظایف اصلی مجلس تمرکز کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : انتخاب هیئت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها از اهمیت بالایی برخوردار استو در استان‌ها و شهرستان‌ها، انتخاب نمایندگان به دلیل تعداد کاندیدای کمتر، آسان‌تر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • لزوم افزایش فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله از مبدا
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید