Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان فراخوان اولین مهرواره‌ عکاسی «محرم در قاب نگاه تو» را به‌ عنوان یکی از ویژه‌برنامه‌های ماه محرم منتشر کرد.

این رویداد هنری با موضوعات «محرم و کودکان و نوجوانان، محرم و نماز ظهر عاشورا، محرم و امر به معروف و نهی از منکر، محرم و آیین‌های عاشورایی و محرم و شیرخوارگان حسینی»، ویژه‌ رده‌ سنی نوجوان (بالای ۱۵ سال)، اعضای ارشد (۱۹ تا ۲۲ سال) و همچنین مربیان فرهنگی، هنری و ادبی کانون، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا براساس اعلام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند قطعات عکس خود را با محوریت موضوعات اعلام شده این مهرواره، با کیفیت مناسب و در فرمت jpg گرفته و با درج شناسنامه (نام و نام‌خانوادگی، شماره تماس، نشانی محل سکونت، عنوان عکس، محل و تاریخ عکس به‌طور کامل) به پیام‌رسان مراکز کانون پرورش فکری سراسر استان خوزستان ارسال یا در سایت khz.kpf.ir بارگذاری کنند.

آخرین ‌مهلت پذیرش آثار برای شرکت در این مهرواره، ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ اعلام شده است و انتخاب و داوری آثار در ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ صورت می‌گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۶۹۰۹۳۳۱۰ تماس بگیرند.

آثار منتخب این رویداد هنری ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ معرفی شده و در هر بخش به سه نفر از برگزیدگان بسته فرهنگی تولیدات کانون به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک

به گزارش خبرآنلاین؛ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم در خردادماه ۱۴۰۰ دقیقاً دو ماه پیش از آغاز دوران ریاست‌جمهوری گفت: امکان افزایش تولید خودرو به بیش از دو میلیون دستگاه وجود دارد؛ خودرو باید از حالت انحصاری خارج و برای آن قیمت عادلانه تعیین شود.

تجارت نیوز در خبری نوشت:او در ادامه صنعت خودرو را از دغدغه‌های مهم و در عین حال قابل حل مردم به شمار آورد و با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای افزایش کمیت و کیفیت و قیمت‌گذاری خودرو اظهار کرد: در کشور ما تولید خودرو داخلی به اندازه مورد نیاز نیست.

با مقایسه اختلاف قیمت کارخانه تا بازار چند خودرو ایرانی، می‌توان متوجه واقعیت‌های صنعت خودرو شد.در کمتر از سه سال و نسبت به خردادماه ۱۴۰۰، قیمت کارخانه خودرویی همچون پژو پارس LX TU۵ از ۱۴۶ میلیون تومان به ۴۰۲ میلیون تومان رسید؛ در حالی که قیمت بازار آن از ۲۶۹ میلیون تومان به رقم باورنکردنی ۸۷۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

مورد دیگری همچون کوییک معمولی در سال ۱۴۰۰ با قیمت ۱۴۱ میلیون تومان از درِ کارخانه به فروش می‌رسید، اما نرخ فروش آن در بازار ۱۵۲ میلیون تومان تعیین شده بود؛ به عبارتی اختلاف ۱۱ میلیون تومانی از کارخانه تا بازار. هم‌اکنون اختلاف قیمت کوییک S به ۱۴۴ میلیون تومان رسیده که به معنی افزایش ۱۳ برابری آن طی تنها سه سال است.

217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899196

دیگر خبرها

  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • پرسپولیس بعد از هفت سال ۴ تایی شد!
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است