Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@07:17:29 GMT

معرفی بهترین هدفون‌های بی‎‌سیم سال 2021

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۹۷۹۷

معرفی بهترین هدفون‌های بی‎‌سیم سال 2021

ایسنا/اصفهان بازار هدفون‌های بی سیم در چند سال گذشته رشد چشمگیری داشته است. مطمئناً AirPods و AirPods اپل همچنان پرفروش‌ترین هستند، اما رقبای بسیار خوب دیگری هم در بازار موجود است که دارای کیفیت صدا، عمر باتری و عملکرد خوبی هستند.

یک هدفون بی سیم مطلوب دارای طراحی ارگونومیک است و باید تناسب خوبی با گوش ایجاد کند و در استفاده طولانی مدت هم آسیب رسان نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه چند نمونه از برترین هدفون های بی سیم موجود در بازار را نقد و بررسی می کنیم.

سونی WF-1000XM4؛ یک گام رو به جلو

البته هیچ هدفونی بی عیب و نقص نیست و ممکن است همه افراد از ظاهر سونی WF-1000XM4 خوششان نیاید، اما اگر به دنبال هدفون هایی با صدای عالی با حذف نویز صدا، قابلیت تماس صوتی خوب و عمر باتری مطلوب هستید، این نمونه را به شما پیشنهاد می کنیم.

پردازنده‌ی Integrated Processor V1 موجب بهبود عملکرد نویز کنسلیشن و کاهش مصرف انرژی هدفون می‌شود. یک درایور داینامیک ۶ میلی‌متری جدید نیز برای WF-1000XM4 طراحی شده تا کیفیت صدا و به‌خصوص عملکرد بیس بهبود یابد. دیافراگم این درایور، منعطف‌تر و مگنت‌ استفاده‌شده در آن، حدوداً ۲۰ درصد بزرگتر است.

افزون بر این موارد، WF-1000XM4 نخستین ایرفون وایرلس سونی محسوب می‌شود که از کُدک LDAC پشتیبانی می‌کند و در نتیجه می‌تواند صدا را با کیفیت ۳۲ بیت/۹۶ کیلوهرتز و ۹۹۰ کیلوبایت بر ثانیه از طریق بلوتوث دریافت کند؛ البته به شرطی که منبع پخش شما نیز از این کدک پشتیبانی کند.

بهره‌گیری از یک حسگر القای استخوانی (bone conduction) و تکنولوژی شکل‌دهی پرتو (beam-forming) نیز موجب ارتقای کیفیت مکالمات تلفنی می‌شود.

از دیگر شاخصه‌های Sony WF-1000XM4 می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث ۵.۲، سازگاری با اپ Sony Headphones Connect، قابلیت Automatic Wind Noise Reduction برای تثبیت کیفیت صدا در زمان وزش باد و قابلیت ۳۶۰Reality Audio اشاره کرد.

اپل AirPods Pro؛ تناسب عالی با گوش

Apple AirPods Pro یک هدفون بی سیم واقعی با قابلیت حذف نویز است که به دلیل طراحی و تناسب آن، بهبود عملکرد باس و حذف نویز موثر مشهور است. اگر می خواهید در حین تمرین، تماس بگیرید یا به موسیقی گوش دهید، این هدفون بی سیم یک انتخاب عالی است.

هدفون های ایرباد پرو به خوبی در گوش قرار می‌گیرند. حتی ورزشکاران نیز می‌توانند با خیال آسوده از این هدفون ها استفاده کنند زیرا بنا به گفتۀ اپل، ایرباد پرو در برابر آب و عرق مقاوم است. ایرپاد پرو به همراه سه سَری پلاستیکی با اندازه های متفاوت عرضه می شود. کیفیت صدای ایرپاد پرو بهتر از ایرپادهای اورجینال است.

Bose QuietComfort؛ حذف نویز عالی

مدتی طول کشید تا Bose وارد فروشگاه ها شود، اما سر و صدای هدفون جدید 279 دلاری QuietComfort Earbuds، بالاخره بلند شد. از بسیاری جهات، یک هدفون بی سیم واقعا عالی است، به ویژه هنگامی که صحبت از حذف صدا و نویز می شود. اکثریت قریب به اتفاق هدفون‌های حذف کننده نویز مناسب با داخل گوش طراحی شده‌اند، اما Bose QuietComfort Earbuds خط افسانه‌ای را به دنیای نسبتا جدید هدفون‌های بی سیم واقعی هدایت می کند.

آن‌ها با برخی از رقبای بزرگ و ثابت مانند Apple AirPods Pro ، Sennheiser Momentum True Wireless 2s و Sony WF-1000XM3s در حال رقابت هستند.

نیازی به گفتن نیست که ما امید زیادی به این ایربادها داریم، طراحی کوچکتر AirPods Pro ، تناسب تا حدودی راحت تر و قابلیت های برتر تماس صوتی آن، انتخاب Bose را دشوار می کند اما در نهایت همه چیز بستگی به اولویت های شما دارد.

سامسونگ گلکسی Buds Pro

Galaxy Buds Pro برای پاسخگویی به مخاطبان از جفت سازی چند نقطه ای، پشتیبانی بدون هندزفری Bixby (اما نه دستیار Google) و برنامه Samsung Galaxy Wearable را که فقط در Android در دسترس است، استفاده می کند.

نکته مثبت این است که اگر به دنبال هدفون های بی سیم کامل هستید که صدای خوبی داشته باشند، به خوبی با دستگاه تان جفت شود و بخواهید با گوشی هوشمند سامسونگ شما به خوبی کار کند و همچنین پرداخت هزینه ای کمی بیشتر از Samsung Galaxy Buds Live برایتان مهم نیست، به طور قابل توجهی Samsung Galaxy Buds Pro گزینه بهتری است و توصیه می شود به دوستان و خانواده خود که عاشق گوشی های هوشمند سامسونگ خود هستند، توصیه می شود.

به طور کلی، استفاده از این دستگاه برای مدت طولانی به طور شگفت انگیزی راحت است.

Sennheiser Momentum True Wireless 2

نسل دوم Momentum True Wireless 2 ارزان نیست، اما این هدفون بی سیم در همه جا بهتر از نسخه اصلی است، با طراحی کمی کوچکتر و راحت تر، حذف نویز فعال که با ایرباد پرو رقابت می کند و عمر باتری بهبود یافته (حداکثر هفت ساعت در مقابل چهار ساعت اصلی) و کاهش نویز بهتر در حین تماس یک گزینه عالی است. اما مهمتر از همه، Momentum True Wireless 2 دارای صدای یکسانی است.

از بلوتوث 5.1 با پشتیبانی از کدک های AAC و aptX (برای دستگاه هایی که aptX دارند، مانند گوشی های هوشمند گلکسی سامسونگ) استفاده می کنند.

در هر دو سمت Sennheiser MOMENTUM True Wireless 2، کنترلرهای لمسی تعبیه شده‌اند که توسط آن‌ها می‌توان به‌راحتی کنترل موسیقی، تماس‌ها و همچنین دستیارهای صوتی Google Assistant و Siri را به دست گرفت. البته با نصب نرم‌افزار Smart Control شرکت سنهایزر، می‌توانید نحوه عملکرد این کنترلرها را شخصی‌سازی کنید. به‌علاوه، این ایرفون بی‌سیم از قابلیت Smart Pause هم برخوردار است تا به‌محض برداشتن ایرفون از گوش، موسیقی را متوقف و در صورت قرار دادن دوباره آن در گوش، اقدام به پخش ادامه‌ی آن کند. بدین شکل، حتی لحظه‌ای از موسیقی را هم از دست نخواهید داد.

بهترین صدا باBowers & Wilkins PI7

پس از مدت ها انتظار، Bowers & Wilkins سرانجام چند مجموعه از هدفون های بی سیم را منتشر کرد که دارای قابلیت حذف نویز فعال به همراه حالت شفافیت هستند. پرچمدار PI7 دارای طراحی متفاوتی است. در حالی که حذف نویز PI7 بسیار مناسب است، حذف نویز سونی برتر است.

قاب PI7 به یک گیرنده بلوتوث تبدیل می شود، بنابراین می توانید آن را برای پخش AptX یا یک سیستم سرگرمی به لپ تاپ خود وصل کنید. با این حال، اگر کیفیت صدا در اولویت شما قرار دارد، PI7 ارزش خرید دارد. PI5 نیز بسیار عالی به نظر می رسند و نسبت به PI7 سبک تر هستند. PI5 با قیمت 250 دلار، با سونی 1000XM4 280 دلاری رقابت می کند. مانند همه هدفون های داخل گوش، باید آنها را امتحان کنید تا ببینید چگونه با گوش شما مطابقت دارند.

هدفون های اندرویدی Google Pixel Buds A-Series

باید گفت ایربادهای جدید Pixel Buds A-Series از نظر طراحی شباهت زیادی به هدفون های پیکسل بادز دارند و گوگل سعی کرده است از همان زبان طراحی برای تولید آن ها استفاده کند. این ایربادهای جدید همچنان از قابلیت لمسی بهره می برند و کاربران می توانند با یک یا دو و یا سه بار لمس منطقه حساس، دستورات مختلفی را به آن ها منتقل کنند. در صورت لمس طولانی مدت این ناحیه نیز دستیار هوشمند گوگل فعال می شود و منتظر دریافت دستورات کاربران باقی می ماند.

با توجه به اینکه ایربادهای پیکسل بادز سری A به عنوان محصولاتی اقتصادی و با ارزش خرید بالا روانه بازار می شوند گوگل وادار شده است بخشی از قابلیت های موجود در ایربادهای پیکسل بادز را از آن ها حذف کند تا به این ترتیب قیمت تمام شده آن ها کاهش پیدا کند. به عنوان مثال در ایربادهای پیکسل بادز سری A دیگر امکان کنترل میزان بلندی صدا با استفاده از قابلیت های لمسی وجود ندارد و کاربران باید با استفاده از دستیار هوشمند و یا کنترل های گوشی میزان بلندی صدا را تغییر دهند.

مهم ترین قابلیت جدید ایربادهای پیکسل بادز سری A، تراشه مرکزی تازه ای است که سبب می شود هرکدام از این هدفون ها به صورت جداگانه به گوشی های هوشمند متصل شوند.

منبع: cnet

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی هدفون بی سیم هدفون های بی سیم پیکسل بادز هدفون بی سیم کیفیت صدا هدفون ها حذف نویز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی سانگ‌یانگ کوراندو 2024 چه قابلیت‌هایی دارد؟

خودروی سانگ‌یانگ کوراندو 2024 دارای ترمز اضطراری خودکار، نظارت بر نقاط کور، سنسور پارک جلو و عقب و دوربین دید عقب است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودروی سانگ‌یانگ کوراندو ۲۰۲۴ از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی با قدرت ۱۲۰ کیلووات و گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر بهره می‌برد که به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک متصل می‌شود و محرک آن فقط به چرخ‌های جلو ارسال می‌‎‏شود؛ شرکت سازنده اعلام کرده است که این خودرو از ۷.۷ لیتر سوخت در هر صد کیلومتر بر ساعت استفاده می‌کند.

ظرفیت مخزن سوخت خودروی سانگ‌یانگ کوراندو ۲۰۲۴ معادل ۴۷ لیتر است و به بنزین بدون سرب RON 95 نیاز دارد؛ طول و عرض این خودرو به ترتیب ۴۴۵۰ و ۱۸۷۰ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۶۲۹ میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز ۲۶۷۵ میلی‌متر است، ظرفیت صندوق عقب خودرو ۴۰۷ لیتر است، اما زمانی که صندلی‌های عقب تا می‎‌شود ظرفیت آن به ۱۱۰۴ لیتر افزایش پیدا می‌کند.

خودروی سانگ‌یانگ کوراندو ۲۰۲۴ دارای ترمز اضطراری خودکار، نظارت بر نقاط کور، سنسور پارک جلو و عقب و دوربین دید عقب است، از دیگر مشخصات آن نیز می‌توان به چرخ‌های ۱۸ اینچی، چراغ‌های جلو هالوژن، نور بالا خودکار، چراغ‌های LED در روز، چراغ‌های مه‎‌شکن جلو و عقب، آینه‌های جانبی تاشو خودکار، برف پاک‌کن‌های حساس به باران، نمایشگر ۸.۰ اینچی و ترمز دستی برقی اشاره کرد، این خودرو در رنگ‌های سفید، آبی، خاکستری و مشکی عرضه می‌‎شود.

کد خبر 747751

دیگر خبرها

  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • خودروی سانگ‌یانگ کوراندو 2024 چه قابلیت‌هایی دارد؟