Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاسم محمدی فارسانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران استان افزود: پویش اطعام و احسان حسینی در راستای کمک‌ به نیازمندان از ۱۹ تیرماه آغاز می شود و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

وی اظهار داشت: این پویش در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و احسان حسینی، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان با مشارکت هیات‌های عزاداری، حسینیه‌ها، مساجد، دفاتر ائمه جماعات، موسسات خیریه و کمک‌های مردم نیکوکار استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال خیران و نیکوکاران یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کمک‌های خود را در قالب غذای گرم و بسته‌های مواد غذایی به دست نیازمندان رساندند و توزیع نذورات با اولویت مناطق محروم و روستایی انجام شد.

وی افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷*  و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

به گزارش ایرنا، ۳۹ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۹۰ هزار نفر در استان زیرپوشش خدمات این نهاد حمایتی قرار دارند، که ۶۰ درصد افراد زیرپوشش این نهاد زنان سرپرست خانوار هستند.

برچسب‌ها ماه محرم مددجوی کمیته امداد چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماه محرم مددجوی کمیته امداد چهارمحال وبختیاری ماه محرم مددجوی کمیته امداد چهارمحال وبختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری

دریافت 36 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دومین نمایشگاه کار امروز یک شنبه در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

کد خبر 6097653

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس