Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تامین مناسبت سرم برای بیماران بستری، گفت: هم اکنون در بخش‌های بیمارستانی کمبود سرم نداریم.

دکتر قباد محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مشکل کمبود سرم در کشور گفت: در روزهای اخیر این کمبود سرم در استان هم مشهود بود، اما سعی کردیم این کمبود در بخش‌های بیمارستانی احساس نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در یک ماه گذشته قراردادهای خوبی با شرکت های تولید و پخش سرم داشته ایم و با توجه به تزریق نقدینگی به این شرکت ها قرار است سرم بخش های بیمارستانی مرتبا تامین شود.

محمدی گفت: طبق قراردادهای صورت گرفته چند صدهزار واحد سرم به استان تحویل می شود که روزانه تحویل بیمارستانهای دانشگاهی استان خواهد شد.

وی افزود: سهمیه‌ای از این سرم‌ها هم برای بیمارستانهای غیردانشگاهی در نظر گرفته شده تا آنها هم دچار مشکل نشوند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه حوزه بیمارستانی و بیماران بستری در مراکز درمانی در اولویت تامین سرم هستند، توزیع سرم در بخش خصوصی و داروخانه‌ها را کم کرده‌ایم.

وی افزود: هم اکنون در داروخانه های استان سرم داریم، اما تعداد آن کم است و سعی کرده ایم اول برای بیماران بستری سرم تامین شود.

محمدی در خصوص افزایش قیمت سرم در روزهای اخیر هم گفت: هیچ افزایش قیمتی نداشته ایم و اگر افرادی در این زمینه گرانفروشی داشته باشند، قطعا با آنها برخورد خواهد شد.

این مسئول اعلام کرد: آخرین قیمت انواع سرم در سایت معاونت غذا و دارو موجود است و کسی حق ندارد سرم را بالاتر از این نرخ ها عرضه کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کروناویروس بخش های بیمارستانی کمبود سرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی بین کشاورزان شالیکار استان خبر داد.


رضا افراسیابی افزود: برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.


وی ادامه داد: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بین ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی وارد استان شده و از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه بین کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد
  • داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است
  • مشکل کمبود شکر حل شد؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها
  • توهین دو وزیر به خرد بدنه دارویی نظام‌سلامت
  • ۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود