Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@04:35:34 GMT

سقوط مرگبار چترباز پاراگلایدر در بابلسر

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۰۲۵۴

سقوط مرگبار چترباز پاراگلایدر در بابلسر

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از سقوط مرگبار یک چتر باز در حال پرواز با پاراگلایدر در دریا خبر داد .

 حسین زارع با اعلام این خبر، بیان کرد : در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ درساعت ۱۶ و ۳۸ دقیقه روز گذشته ۱۶ مردادماه مبنی بر سقوط پاراگلایدر در منطقه کرفون بخش بهنمیر شهرستان بابلسر، ماموران انتظامی سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، تیم چتر بازی پاراگلایدر استان مازندران دارای مجوز پرواز در حال پرواز در منطقه بودند که یکی از چتربازان به دلیل نامعلوم دچار سانحه شد و به داخل دریا سقوط کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به فوت این چتر باز در دریا گفت: با تلاش گروه های امداد و نجات جسد این فرد از آب بیرون کشیده شد و برای اقدامات قانونی به سردخانه و پزشکی قانونی تحویل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی خرم آبادگفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مآموران انتظامی اين شهرستان پس از شناسایی با هماهنگی قضایی ۱۱ سوداگر مرگ را دستگير  کردند.
وی گفت:در بازرسی از مخفيگاه این سوداگر مرگ هشت کيلو و ۱۰۹ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف ، ۲۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحويل مراکز ترک اعتياد شدند.

دیگر خبرها

  • تولید ۲۴ هزار تن توت فرنگی در بابلسر
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • پایان پیکار‌های ووشو جوانان دختر مازندران در بابلسر
  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر
  • آبشار لوه در هفته اخیر ۲ گردشگر را به کام مرگ برد
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • سقوط مرگبار نوجوان ۱۶ ساله کاشانی از کوه