Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@05:19:26 GMT

افزایش ۲۵ درصدی دستگیری اراذل سابقه‌دار در ملایر

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۰۲۶۹

افزایش ۲۵ درصدی دستگیری اراذل سابقه‌دار در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر محمدباقر سلگی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اصحاب رسانه را چشم بیدار جامعه و افسران جنگ نرم دانست و اظهار کرد: خبرنگاران همواره در موقعیت‌های مختلف در کنار مجموعه انتظامی شهرستان بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی ملایر از ابتدای امسال تاکنون در راستای خدمت به مردم و امنیت شهرستان در حوزه‌های مختلف اقدامات زیادی انجام داده است تصریح کرد:در چهار ماهه سال جاری شاهد کاهش ۵۷ درصدی سرقت منزل، افزایش ۶۰ درصدی کشف سرقت منزل و افزایش ۲۰۰ درصدی کشف سرقت مغازه در شهرستان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی ملایر از افزایش ۳۳ درصدی کشف سرقت از اماکن خصوصی، افزایش ۷۸ درصدی کشف سرقت از اماکن دولتی، کاهش سه درصدی سرقت اتومبیل، افزایش ۳۶ درصدی کشف سرقت موتورسیکلت، افزایش سه برابری کشف سرقت وسایل و قطعات اتومبیل، کاهش ۵۷ درصدی وقوع کیف‌قاپی را از دیگر اقدامات چهار ماهه امسال دانست.

وی به کاهش ۳۳ درصدی سرقت احشام در این مدت اشاره کرد و گفت: افزایش پنج برابری کشف قتل و دستگیری قاتل، افزایش ۲۳۸ درصدی کشف کلاهبرداری، کاهش ۳۴ درصدی وقوع جرائم رایانه‌ای،کاهش ۵۰ درصدی تعداد متوفیان تصادفات فوتی و کاهش ۹ درصدی تعداد تصادفات خسارتی در درون شهر، افزایش ۲۱۹ درصدی اعمال قانون طرح مقابله با کرونا را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی شهرستان در چهار ماهه اول امسال دانست.

سلگی از افزایش ۶ درصدی کشف مواد مخدر تریاک، افزایش ۳۴۵ درصدی کشف سیگارت قاچاق، افزایش کشف ۵۳ درصدی سوخت و فرآوردهای نفتی قاچاق و کاهش ۱۴ درصدی جرایم مالی و اقتصادی خبر داد و تصریح کرد: افزایش ۱۳ درصدی شناسایی و دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر و ۲۵ درصدی دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار از دیگر اقدمات بوده است.

وی برگزاری جلسات آموزشی برای یک‌هزار و ۲۸ نفر، برگزاری جلسات اطلاع رسانی در روزنامه‌ها و جراید، بارگزاری ۲۸۰ فقره توصیه‌های و پیام‌های آگاه‌کننده را نیز از دیگر اقدمات برشمرد و گفت: از ۴۸۴ پرونده ارجاعی قضایی به کلانتری‌ها در این مدت ۲۴۵ پرونده به سازش ختم شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه در برنامه‌های محدودیت‌های ترافیکی ستاد کرونا نیز همه محدودیت‌ها اعمال و با متخلفین برخورد و جریمه‌ها اعمال شده است گفت: محدودیت‌های شبانه در شهر ملایر همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر غرق شدن دو جوان ملایری در سد کلان بر رعایت احتیاط در شنا تاکید کرد و گفت: تاکنون جسد دومین جوان غرق شده در هفته اخیر پیدا نشده که همچنان نیروهای امدادی در تلاش هستند تا بتوانند جسد این جوان را پیدا کند.

انتهای پیام/89013

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر دستگیری ملایر فرمانده انتظامی ملایر اراذل و اوباش درصدی کشف سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان

سرهنگ علی تجری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت توسط یکی از اراذل و اوباش معروف با سلاح سرد در یکی از محله‌های شهرستان گرگان، بلافاصله ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند یکی از اراذل و اوباش سابقه دار با سلاح سرد اقدام به درگیری و مزاحمت کرده و موجب اخلال در نظم عمومی شده است که متهم با مشاهده ماموران انتظامی به سمت آنها حمله ور شد.

سرهنگ تجری با اشاره به اینکه علی رغم تذکر و هشدار پلیس این فرد شرور به اعمال مجرمانه خود ادامه داد، گفت: ماموران کلانتری به سرعت وارد عمل شده و ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح، متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گرگان با بیان اینکه متهم پس از انتقال به مراکز درمانی و مداوای اولیه با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان