Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@13:56:27 GMT

استعدادهای کبدی زندانیان و کارگران کشف می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۰۷۰۳

استعدادهای کبدی زندانیان و کارگران کشف می‌شود

ایسنا/یزد رئیس هیات کبدی استان یزد از برگزاری مسابقات کبدی در بین زندانیان یزدی خبر داد و گفت: هیات کبدی استان یزد با توجه به در نظر گرفتن ظرفیت‌های اقشار مختلف جامعه مثل کارگران و زندانیان به کشف استعدادهای این افراد بپردازد.

«فاطمه سعیدی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ورزش کبدی یا زو که در آمیخته با اصول و قواعد ورزش یوگاست، بسیار مهیح بوده و در کشورهای مختلف از آن به خوبی استقبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در  شهرهای مختلف ایران، این بازی را به‌ صورت تفریحی و با نام مستعار زو یا به‌ صورت حرفه‌ای در باشگاه‌ها انجام می‌دهند.

رئیس هیات کبدی استان ادامه داد: استان یزد اگرچه نسبت به استان های دیگر در زمینه استقبال مردمی از ورزش کبدی فعال نبوده اما نسبت به سال های اخیر فرهنگ این ورزش گسترده تر شده و زمینه برای جذب استعدادهای بیشتر فراهم شده است.

وی بیان کرد: تفاهم‌نامه‌هایی با هیات کارگری، زندان ها و آموزش و پرورش در راستای استعدادیابی از طریق برگزاری مسابقات صورت گرفته، اضافه کرد: با توجه به ظرفیت و استعدادهای موجود در بین اقشار مختلف در نظر داریم طی هفته آینده یک مسابقه کبدی در بین زندانیان یزدی نیز برگزار کنیم.

رئیس هیات کبدی استان اضافه کرد: هم اکنون ۱۸۰ کبدی کار بیمه شده در استان فعال هستند که حدود ۴۰ نفر از آن ها  مرد و مابقی زن هستند.

سعیدی در رابطه با اقبال کم آقایان از این ورزش نیز اظهار کرد: مردان به دلیل مشغله و فعالیت در بیرون از خانه استقبال کمی از این رشته ورزشی می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كبدي يزد هیات کبدی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۰۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت

محمد صالح شیخ زاهدی گفت: در راستای اجرای سند تحول دستگاه قضایی، کاهش جمعیت کیفری زندانیان، رسیدگی به مسائل و مشکلات مددجویان شهرستان رابر در دستور کار قرار گرفت.

در این بازدید که با برپایی میز خدمت قضایی و دیدار چهره به چهره مددجویان همراه بود، مددجویان مشکلات خود را بیان نموده و درخواست‌های آنان بوسیله قضات مورد بررسی قرار گرفت.
صالح شیخ زاهدی بیان داشت: سرکشی قضات دادگستری شهرستان رابر از زندان بافت به صورت هفتگی انجام می‌شود تا زندانیان بتوانند به صورت چهره به چهره و بدون واسطه با قضات گفتگو نموده و مشکلات قضائی و حقوقی خود را مطرح کنند.

این مقام قضائی ادامه داد: باتوجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته و همچنین ضرورت پایش پرونده زندانیان، مشکلات زندانیان در کوتاهترین زمان بررسی و رسیدگی به موضوعات مرتبط با مددجویان و وضعیت زندان‌ها از نظر رفاهی، بهداشتی و وضعیت غذایی مورد بررسی و دستور تسریع در رفع مشکلات صادر خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته و تعامل دستگاه قضایی شهرستان رابر با زندان شهرستان بافت در حال حاضر وضعیت زندان بافت از جهات مختلف رضایت بخش است.

در پایان این بازدید نیز رئیس دادگستری شهرستان رابر با حضور در شورای طبقه بندی زندان با مرخصی و رای بازی تعدادی از زندانیان واجدشرایط و فعال قرانی موافقت نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • تصمیم نهایی وزارت کار درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تحصیل این عده از دانش‌آموزان در مدارس سمپاد رایگان است
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر