Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام عبداللهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: طبق ابلاغیه و دستور العمل وزارت کشور و با تایید وزارت بهداشت ، مراسم سوگواری محرم امسال با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار خواهد شد .

وی افزود: برگزاری مراسم با یک سوم جمعیت، استفاده الزامی از ماسک ، فاصله گذاری مناسب اجتماعی و ارتفاع شش متری سقف ، از شرایط برگزاری مراسم عزاداری حسینی در مکان‌های مسقف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به ممنوعیت حمل ابزار سوگواری نظیر علم و کتل ، نخل و دیگر ابزار آلات نظیر آن با توجه به شرایط کرونایی گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری رعایت همه دستورالعمل‌های ابلاغی الزامی است.

حجت الاسلام عبداللهی درباره نذورات ماه محرم هم گفت: این نذورات و اطعام عزاداران فقط به صورت بیرون بر و در ظروف یک بار مصرف مجاز است.

در استان سمنان هزار و ۴۰۰ هیات مذهبی فعال است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم سازمان تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۵۹ درصدی تجارت خارجی استان سمنان

مدیرکل گمرک استان سمنان از رشد ۵۹ درصدی تجارت خارجی این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از اداره کل گمرک استان سمنان، مرتضی حاجیان‌نژاد با اشاره به اینکه ۲۹ هزار تن کالا از مبادی استان به دیگر کشورها صادر شده است، اظهار کرد: ۳۴ کشور جهان مقصد نهایی محصولات تولیدی استان سمنان هستند.

وی افزود: انواع مواد شوینده، روغن موتور، سیم و کابل، مواد شیمیایی، شمش سرب، سود سوزآور کربنات سدیم، هیدروکربن، کاشی و سرامیک از استان سمنان صادر شدند.

مدیرکل گمرک استان سمنان با تاکید بر اینکه ارزش کالاهای صادراتی استان ۱۰ میلیون دلار برآورد شده است، خاطرنشان کرد: نسبت به بازه فروردین سال گذشته ۸۰ درصد رشد صادرات داشته‌ایم.

حاجیان‌نژاد ضمن با بیان اینکه میزان تجارت خارجی استان سمنان طی سال گذشته ۳۸۵ میلیون دلار ارزیابی شده است، تصریح کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل آن افزایش ۵۹ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه طی فروردین سال‌جاری ۱۵۵۰ تن کالا شامل مواد اولیه کارخانه‌ها و ماشین‌آلات به استان سمنان وارد شده است، افزود: ارزش این کالاها شش میلیون و ۵۰۰ هزار دلار بوده است.

کد خبر 751496

دیگر خبرها

  • رشد ۵۹ درصدی تجارت خارجی استان سمنان
  • جذب حداکثری از اهداف مهم برگزاری جشنواره امامت و مهدویت است
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • فروش میلیاردی یک تئاتر در دو هفته
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • گوشه‌هایی از مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) از لنز دوربین شهروندخبرنگار‌ها
  • برگزاری مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت
  • ۱۱۳۰نفر از استان سمنان به حج اعزام می‌شوند