Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران فرماندار شهرستان قرچک گفت: برپایی هر نوع ایستگاه‌های صلواتی توزیع نذورات و چای و همچنین هرگونه پذیرایی در جریان برگزاری مراسم عزاداری در این شهرستان ممنوع است.

بهمن خطیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: به‌منظور بهره‌مندی از برکات ماه‌های محرم و صفر و مجالس ایام عزاداری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ، مراسم عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متولیان هیئات مذهبی نسبت به فراهم کردن اقلام بهداشتی،‌ مواد ضدعفونی، نصب پلاکاردهای آموزشی، ‌توجیه عدم حضور افراد مسن و دارای بیماری زمینه‌ای،‌ رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک، مدیریت ساعت و زمان برگزاری مراسم(حداکثر دو ساعت) و سایر موارد، اقدام لازم را انجام دهند.

فرماندار شهرستان قرچک خاطر نشان کرد: دستگاه‌های مجری و ناظر باید به درستی وظیفه خود را انجام داده و با نقض‌کنندگان پروتکل‌های بهداشتی و افرادی که نسبت به سلامتی و حفظ جان مردم بی‌اعتنا بوده، برخورد کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محرم نذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان