Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-07@06:21:18 GMT

نشست ائمه جمعه استان تصویری برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۰۹۸۱

نشست ائمه جمعه استان تصویری برگزار شد

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، نشست ائمه جمعه استان بوشهر با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به شکل ارتباط تصویری برگزار شد.
در این نشست که حجت الاسلام طاهری مدیرکل سازمان تبلیات اسلامی استان بوشهر به صورت میهمان حضور داشت، آیت الله صفایی بوشهری ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم الحرام و ایام شهادت امام حسین (ع)، اظهار داشت: امام حسین (ع) یک شخصیتی است که پیامبر گرامی اسلامی (ص) ایشان را «زین السماوات و الارض» یعنی زینت آسمان ها و زمین خطاب می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: اگر امام حسین(ع) و نهضت عاشورا نبود، از اسلام تنها اسمی می‌ماند و از محتوای آسمانی آن خبری نبود.
وی در ادامه با اشاره به موضوع پایتخت قرآنی ایران، تصریح کرد: ابتدای سال با توجه به ایام انتخابات و عدم فعالیت کافی بر روی پایتخت قرآنی بودن استان بوشهر، لازم است از این به بعد بر روی این موضوع خیلی فعالیت کنیم (فعالیت های ملی و استانی) و مصوباتی که پیش از این تنظیم شده هر چه زودتر در هر منطقه توسط ائمه جمعه اجرایی شوند.
امام جمعه بوشهر با اشاره به وضعیت حاد استان بوشهر در بحث بیماری کرونا، بیان کرد: استان بوشهر با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا، در یک شرایط بحرانی قرار دارد و بخاطر تکمیل شدن ظرفیت بیمارستان ها و کمبود کادر درمان و اقلام دارویی و پزشکی طی روزهای اخیر مذاکراتی با برخی مسئولین کشوری انجام گرفت که الحمدلله شرایط مقداری بهتر شد اما با شرایط آرمانی خیلی فاصله داریم.
آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: در زمینه مدیریت بیماری کرونا باید در نحوه مدیریت درمانی و بهداشتی، نوسازی فکر انجام گیرد که این وظیفه مسئولان است و از سوی دیگر گسترش فرهنگ بهداشت توسط مردم است که باید مراعات شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به آغاز ماه محرم و برنامه های این ماه، اظهار داشت: در برگزاری مراسمات عزاداری ماه محرم در شرایط کنونی و با توجه به گرمای هوا لازم است با برنامه ریزی مناسب، دستورالعمل های بهداشتی به طور کامل مراعات شود.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بوشهر سازمان تبلیغات امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۰۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: اسلام برای نجات بشر است و باید در هر بخشی به خواسته‌های اسلام عمل کرد.


آیت الله عبادی افزود: امروز پیام جمهوری اسلامی جهان را فرا گرفته و هرچه دشمن بیشتر رذالت و جنایت می‌کند، مردم دنیا آگاه‌تر می‌شوند.


وی با اشاره به موفقیت ایران در زمینگیر کردن رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل و ۲۳ کشور منطقه برای پیشگیری از ضربه ایران آماده بودند، اما ضربه فنی ایران از همه این موانعی که کشور‌های حامی اسرائیل ایجاد کرده بودند گذشت و دشمن پوشالی پرادعا را بر زمین زد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه ائمه جمعه نقش مهمی در بیداری جامعه دارند گفت: آگاهی بخشی به مردم بسیار مهم است و در این راه ائمه جمعه نقش مهمی ایفا می‌کنند.


فرمانده مراکز آموزش فراجا هم گفت: دشمن برای بی حجابی در کشور و مسائل مربوط به آن و پس از آن برنامه ریزی کرده و باید جوانان را با زبانی نرم و ایجابی راهنمایی کنیم.


سردار هوشیار ضمن قدردانی از همراهی خوب مردم در طرح نور گفت: پلیس به خوبی در طرح نور ظاهر شده و با جدیت و دغدغه، پیگیر است.

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست