Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدصادق پسندیده دبیر هیات ورزش جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: علیرضا مختاری در دو و میدانی و دانیال ذاکری و ایمان بگ زاده بسکتبال با ویلچر پس از پشت سر گذاشتن چند مرحله اردو برای آوردگاه پارالمپیک آماده شده‌اند.

وی اضافه کرد: باوجود تمامی محدودیت‌های کرونایی شرایط اردو‌ها و تمرینات این سه ورزشکار مناسب بود و امیدواریم عملکرد مناسبی در توکیو داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر هیات ورزش جانبازان و معلولان استان اصفهان خاطرنشان کرد: محمدرضا سبحانی‌نیا در رشته والیبال نشسته در اردو‌های تیم ملی شرکت کرد، اما در نهایت میثم علیپور به‌جای او برای حضور در رقابت‌ها انتخاب شد.

پسندیده با اشاره به فعالیت هیات در دوران کرونا اظهار کرد: ۱۴ رویداد ورزشی مجازی، حضوری و پویش مربوط به جانبازان و معلولان در اصفهان از آغاز همه گیری کووید-۱۹ برگزار شده است.

وی افزود: مسابقات مجازی مانند دارت، باستانی، هنر‌های فردی و مسابقات حضوری و اعزام‌ها مانند وزنه برداری و دو و میدانی از جمله این برنامه‌ها بوده است.

دبیر هیات ورزش جانبازان و معلولان استان اصفهان اضافه کرد: از سوی دیگر ورزشکاران جانباز و معلول استان در پویش‌هایی نظیر ورزش در خانه شرکت کردند تا به نوعی مشوق دیگر معلولان برای فعالیت‌های بدنی با هدف ارتقای سطح سلامت روحی و جسمی باشند.

پسندیده با بیان اینکه بهبود شرایط کرونایی زمینه افزایش فعالیت‌های ورزشی این قشر جامعه را بهبود می‌بخشد تصریح کرد: پس از واکسیناسیون کامل کرونا می‌توانیم مسابقات و رویداد‌های بیشتری را برگزار کنیم.

پارالمپیک توکیو از دوم شهریو آغاز خواهد شد.

جمعیت معلولان استان اصفهان بالغ بر ۲۴۰ هزار نفر است، این استان بیش از ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی دارد.


منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارالمپیک توکیو ورزشکاران معلول مسابقات مجازی دو و میدانی معلولان استان اصفهان جانبازان و معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز با حضور مردم هنردوست اصفهانی، پیکر مرتضی شفیعی (رهبر و بنیانگذار ارکستر ملی موسیقی اصفهان) تشییع و در قطعه نام‌آوران باغ رضوان به خاک سپرده شد.

مرتضی شفیعی در سن ۴۰ سالگی به دلیل ابتلاء به بیماری کبد در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز درگذشت.

این هنرمند اصفهانی سابقه نوازندگی در ارکستر ملی ایران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما، همکاری با ارکستر سمفونیک کنسرواتوآر چایکفسکی مسکو را داشت.

مرحوم شفیعی، ارکستر ملی اصفهان را در سال ۸۳ راه‌اندازی کرد و در سال ۹۱ رتبه نخست جایزه جشنواره موسیقی فجر را به دست آورده بود.

همکاری با خوانندگانی چون علیرضا قربانی و سالار عقیلی در کارنامه مرحوم شفیعی وجود دارد.

شفیعی نوازندگی را نزد استادانی، چون هوییک باغومیان، ابراهیم لطفی، علی‌رحیمیان، ربکا هافمن، روبن گوسمیان و آهنگسازی را نزد لوریس چکنواریان، کامبیز روش‌روان، منوچهر صحرایی، امیر اسلامی و ولادیمر خوستیف آموزش دیده بود.

کد خبر 6091896

دیگر خبرها

  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته