Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، تیم ملی گلبال از هفتم تا شانزدهم مردادماه با حضور ۱۴ ورزشکار در قسمت آقایان و ۱۱ ورزشکار در قسمت بانوان در مجتمع فرهنگی آموزشی شهیدمحمدتقی عظیمی بابلسر اردو زدند.

بانوان تیم ملی جوانان گلبال زیر نظر سرمربی خود، زهره ابراهیمی از اصفهان و مربی ژیلا صادقی نایب رئیس هیات نابینایان و کم بینایان استان مازندران، اردوی آماده‌سازی را پشت سر می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی مردان گلبال جوانان کشورمان نیز که مصطفی صادقی از شهرستان ساری مازندران را در خود به عضویت دارد، زیر نظر بهمن دوستی سرمربی تهرانی خود تمرین کردند.

تیم‌های ملی جوانان آقایان و بانوان گلبال ایران برای آمادگی جهت حضور مسابقات پاراآسیایی که آذرماه امسال در بحرین برگزار خواهد شد، آماده می‌شوند.سعید ناهیدی دبیر هیات نابینایان و کم بینایان مازندران، سرپرستی سومین مرحله اردوی آمادگی تیم‌های ملی جوانان آقایان و بانوان گلبال را بر عهده داشت.

مظلومی رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان، بریمانی معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری این اردو بازدید کردند.

انتهای پیام/۳۱۴۱/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی گلبال بابلسر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در کشور امارات در حال برگزاری است،و در دور دور نهایی رقابت ماده پرش با نیزه ارشیا مصدقی نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۴.۸۰متر در جایگاه ششم این مسابقات ایستاد و به کار خود در این رویداد قاره‌ای پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵ الی ۸ اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.
نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6089474

دیگر خبرها

  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد