Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شهریار مغانلو مهاجم تیم سانتاکلارا پرتغال یکی از مهره‌های پر بحث نقل و انتقالات امسال لیگ ایران است اما تنها خود این بازیکن برای آینده‌اش تصمیم گیرنده نیست چرا که قرارداد او با باشگاه پرتغالی این شرایط را فراهم کرده که این باشگاه برای آینده این بازیکن تصمیم گیر ظاهر شود.

مغانلو در ابتدای فصل قبل با قراردادی ۳ ساله به تیم پرتغالی پیوست اما تنها پس از گذشت یک نیم فصل، او با قراردادی به ارزش ۵۰ هزار دلار به صورت قرضی به مدت ۶ ماه به پرسپولیس آمد اما عملکرد خوب او موجب شد تا تیم های دیگر نیز برای جذب این بازیکن وارد عمل شوند و این موضوع کار باشگاه پرسپولیس را برای حفظ این بازیکن سخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرتغالی مبلغ رضایتنامه مغانلو را ۵۰۰ هزار یورو اعلام کرده است اما باشگاه سپاهان قرار است با انتقال محمد محبی به این تیم پرتغالی بخش زیادی از این مبلغ را فراهم کند که این موضوع مغانلو را به باشگاه اصفهانی نزدیک تر می کند.

با این حال خود سانتا هم گزینه بازگشت را پیش روی مهاجم ایرانی اش قرار داده است و او می تواند در صورت رد پیشنهاد ماندن در لیگ ایران به پرتغال بازگردد.

همچنین پرسپولیس نیز به بازگشت این بازیکن امیدوار است و باید دید در نهایت چه اتفاقی در مورد انتقال این بازیکن رخ خواهد داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهریار مغانلو پرسپولیس باشگاه پرسپولیس محمد محبی باشگاه پرسپولیس پرسپولیس شهریار مغانلو محمد محبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروانه با الگوی منحصر به فرد را پیدا کنید (معمای تصویری)

عصر ایران - در معمای تصویری زیر تعدادی پروانه دیده می شوند. الگوی روی بال های یکی از این پروانه ها منحصر به فرد است و مشابه دیگری ندارد. شما باید این پروانه متفاوت را پیدا کنید.

 

 

این قبیل سرگرمی های تصویری گزینه خوبی برای تقویت مهارت های مشاهده ای انسان هستند. با تعیین بازه های زمانی کوتاه مانند 20 ثانیه می توانید شرایط را چالش برانگیزتر کنید.

 

 

پاسخ در پایین صفحه ارائه شده است.

 

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

 

پاسخ: در تصویر زیر پروانه منحصر به فرد مشخص شده است.

 

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک گلدان در این تصویر گم شده، آن را بیابید!

دیگر خبرها

  • عارف غلامی به بازی حساس رسید
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • قلم قرمز سرمربی پرسپولیس روی نام ۲ بازیکن
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • پروانه با الگوی منحصر به فرد را پیدا کنید (معمای تصویری)
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس