Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید مهدی علیپرست روز دوشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان فردوس افزود: این دارالشفا در ۲ حوزه درمانی و بنیاد خیریه در شهرستان فردوس فعالیت می‌کند.

وی اظهار داشت: در بخش درمانی این بنیاد، تمامی  بیماران محروم و سرطانی راکه نیازمند حمایت باشند را تحت پوشش قرار داده و با توجه به گرانی دارو و  بالابودن هزینه‌ درمانی، تمام هزینه‌های این افراد را پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرعامل دارالشفا امام حسین(ع) فردوس گفت: عملکرد دارالشفا امام حسین(ع) با سایر خیریه‌ها متفاوت بوده و صرفا در بحث دارو و درمان بیماران محروم و سرطانی فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: در سه ماه نخست امسال ۱۹۰ میلیون تومان به بیماران محروم و سرطانی مساعدت شده است.

او با اشاره به احداث کلینیک تخصصی دارالشفا امام حسین(ع) در فردوس اشاره کرد و گفت: این کلینیک در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع با زیربنای سه هزار مترمربع در چهار طبقه در حال احداث بوده که تا کنون بیش از سه میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است.

علیپرست یادآور شد: این پروژه با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده است.

او افزود: این کلینیک با هدف کمک به امر بهداشت منطقه در حوزه‌های دندان پزشکی، فیزیوتراپی، پزشک عمومی، طب سنتی و سایر تخصص‌ها احداث خواهد شد.

مدیرعامل دارالشفا امام حسین (ع) گفت: در این دارالشفا با توجه به اینکه مواد و لوازم دندانپزشکی افزایش زیادی داشته است، اما خدمات در این مکان تنها ۲۵ درصد افزایش داشته، با این وجود باز هم تمامی افرادی که به این مرکز مراجعه می کنند از تخفیف ۳۰ درصدی خدمات نیز بهره‌مند می‌شوند.

علیپرست اظهار داشت: قیمت داروها خیلی گران شده و مراجعین به دارالشفا نیز به همین دلیل زیاد شده که از تمام خیرین تقاضا داریم در این زمینه بیشتر از قبل یاری‌گر این مرکز خیریه باشند.

وی افزود: وجود یک بخش خصوصی در کنار بخش دولتی نیاز مبرم هر شهر است که این نیاز را دارالشفای امام حسین (ع) برعهده دارد.

در این آیین مدیرعامل این مرکز از تلاش‌های خبرنگاران و همکاری‌های صمیمانه این عزیزان با دارالشفای امام حسین (ع) تقدیر و تشکر کرد.

برچسب‌ها استانداری خراسان جنوبی خراسان جنوبی فردوس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی خراسان جنوبی فردوس استانداری خراسان جنوبی خراسان جنوبی فردوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است

به گزارش جام جم آنلاین البرز، رحیم خاکی اظهار کرد: کاروانسرای ینگی امام یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب استان البرز است که سال گذشته همراه با ۵۳ کاروانسرای دیگر در پرونده کاروانسرا‌های ایرانی به ثبت جهانی رسید.
به گفته مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به اینکه شرایط بنای کاروانسرا اکنون به گونه‌ای است که به مرمت نیاز دارد و باید هر چه سریعتر برای این موضوع اقدام شود.
او با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ الی ۲۰۰ میلیارد تومان برای مرمت کامل این بنا نیاز است، گفت: اعتبارات ناچیری هر ساله برای مرمت بخش‌هایی از این بنا در نظر گرفته می‌شود که جوابگوی نیاز مرمتی آن نیست، بنابراین اولویت واگذاری این بنا به بخش خصوصی است تا یکبار به صورت کامل مرمت بنا صورت گیرد.
به گفته او کاروانسرای ینگی امام از لحاظ موقعیت قرارگیری و دسترسی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبدیل به اقامتگاه و یا گذر فرهنگی به عنوان محلی برای برگزاری رویدادها، نمایشگاه‌ها و بازارچه صنایع دستی و فرهنگی است که در راستای حمایت از تولید ملی نیز قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است