Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، بعد از ظهر امروز با تلاش بسیج دانش آموزی شهرستان پردیس طی مراسمی در محل آموزش و پرورش، تعداد ۶۲۵ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع شد.

مصطفی حسنوند رئیس آموزش و پرورش شهرستان پردیس در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران در خصوص این رزمایش، اظهار کرد: تا کنون آموزش و پرورش شهرستان پردیس ۵ مرحله رزمایش کمک مومنانه را برگزار کرده است بر این اساس حدود ۱۲۵۰ بسته معیشتی، ۶۲۵ پک لوازم تحریر و ۲۰۰ پک میوه و آجیل شب چله بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هر پک معیشتی شامل برنج، ماکارانی، روغن، رب، عدس، لپه، شکر و... با ارزش ریالی ۲۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان بوده که با شناسایی مدیران مدارس در اختیار دانش آموزان کم برخوردار قرار گرفته است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان پردیس افزود: در کنار این موارد امروز نیز تعداد ۵۰ بسته شامل ست‌های ورزشی، پیراهن، شلوار، کیف و کفش برای مدارس ارسال می‌شود تا توسط مدیران مدارس توزیع شود.

حسنوند ادامه داد: تمام این اقدامات با همکاری و تعامل بین آموزش و پرورش با بسیج دانش آموزی، سپاه، دفتر امام جمعه، کمیته امداد و بهزیستی تهیه شده است و خوشبختانه اخیراً نیز تعداد ۱۰۰ دستگاه تبلت نیز تهیه و بین دانش آموزانی‌که توان تهیه تبلت را نداشتند توزیع شد.

وی عنوان کرد: بسیج دانش آموزی شهرستان پردیس از ابتدای شیوع کرونا تا کنون تمام مدارس را از نظر ماسک، الکل و ضروریات رعایت پروتکل‌های بهداشتی تأمین کرده که جای تقدیر دارد‌.

توزیع ۲ هزار پک معیشتی طی ۵ ماه اخیر

در ادامه این مراسم ابراهیم گرمابدری فرمانده سپاه ناحیه علی‌ابن موسی الرضا(ع) شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به لطف خدا طی ۵ ماهه ابتدایی سال ۲ مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه برگزار و با تهیه و توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی فعالیت ارزشمندی را در جهت کاهش مشکلات قشر مستضعف جامعه داشتیم.

وی گفت: بخش قابل توجهی از این بسته‌های معیشتی در مجموعه پایگاه‌های بسیج مساجد، ائمه جماعات مساجد، بخشی نیز توسط کمیته امداد و بهزیستی توزیع شده و امروز نیز دانش آموزان بسیجی با بهره گیری از فرهنگ انفاق گرد هم جمع شدند و رزمایش کمک مومنانه را برگزار کردند.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس افزود: با شناسایی دانش‌آموزان نیازمند توسط بسیج دانش آموزی و مدیران مدارس، این بسته‌های لوازم تحریر، معیشتی و پوشاک توزیع می‌شود تا کمکی برای نیازمندان شود تا در شروع سال جدید تحصیلی دغدغه تهیه لوازم تحصیل و... را نداشته باشند.

گرمابداری تشریح کرد: افراد نیازمند توسط مساجد شناسایی و به بحث درمانی، معیشتی، حوزه ارتقاء تحصیلی و... افراد رسیدگی می‌شود تا بخشی از مشکلاتشان حل شود.

وی عنوان کرد: شکل گیری قرارگاه خدمت رسانی شهرستان پردیس که با محوریت امام جمعه فعالیت شبانه روزی کرده و با انسجام بخشیدن به فعالیت‌های خیرخواهانه بسته‌هایی را برای نیازمندان به صورت هدفمند توزیع می‌کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش و پرورش شهرستان پردیس فرمانده سپاه شهرستان پردیس بسیج دانش آموزی شهرستان پردیس آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد

 سرهنگ علی میرزایی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در آیین اختتامیه جشنواره نمایش، عکس و استنداپ کمدی بسیج دانش آموزی این استان، اظهار کرد: مخاطب معمولا در قالب هنر نسبت به موضوعات مختلف مجاب می‌شود چرا که زبان هنر عالم‌گیر و برای عموم مردم قابل فهم و درک است.

وی افزود: در این میان دانش آموزان باید به فراخور زمان، برای بیان مسائل مختلف جامعه از قدرت تاثیرگذار هنر استفاده کنند و دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی نیز ظرفیت دانش‌آموزان خلاق و مستعد را در زمینه خلق آثار هنری با موضوعات مختلف به کارگیری کنند.

میرزایی تاکید کرد: دشمن امروزه تحکیم بنیان خانواده را مورد هجمه قرار داده است و دانش‌آموزان نیز متاثر از این فضای مسموم تبلیغاتی شبکه‌های رسانه‌ای دشمنان هستند.

وی ادامه داد: هدف دشمنان ایجاد فاصله بین دانش‌آموزان و والدین آنهاست تا حریم و حرمت‌های مرسوم در بین خانواده‌ها به تدریج شکسته و کم‌رنگ شود.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: برای حفظ شأن و جایگاه خانواده و والدین در نزد دانش‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی با مشارکت مدارس استان جشنواره عکس " به نام پدر - به نام مادر" را برگزار کرد.

 در پایان این جشنواره از دانش‌آموزان برگزیده در بخش‌های نمایش صحنه‌ای و استندآپ کمدی با موضوع انتخابات و عکس با موضوع خانواده و والدین با اهدای لوح با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد