Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:20:21 GMT

برنامه احتمالی قطعی برق ۱۹ مرداد مازندران

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۳۵۸۶

برنامه احتمالی قطعی برق ۱۹ مرداد مازندران

به گزارش ایرنا، خاموشی با برنامه که در قالب طرحی سراسری به منظور پایداری شبکه و کنترل مصرف برق در شرایط پیک مصرف با دستور مرکز کنترل شرکت توانیر به مدت ۱۲۰ دقیقه در هر نوبت و تا زمان عادی شدن مصرف اعمال می‌شود، پس از حدود دو هفته اعمال نشدن به دلیل خنک شدن هوا، طی سه روز گذشته بار دیگر در مازندران اعمال شد و حتی بسیاری از مشترکان دو نوبت خاموشی دو ساعته را تحمل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعمال خاموشی در برخی مناطق مازندران با وجود اعلام برنامه زمانبندی قطعی برق، خارج ساعات اعلام شده اعمال می شود که این موضوع انتقادهای مشترکان برق در شهرهای مختلف مازندران را به دنبال داشت. علاوه بر متفاوت بودن ساعات اعمال خاموشی ها، طولانی بودن زمان خاموشی در بعضی شهرها از جمله آمل و همچنین اعمال دو نوبت خاموشی نیز مورد اعتراض و انتقاد مشترکان شبکه برق مازندران قرار گرفته است.

 بنا به اظهارات مسئولان صنعت برق کشور، احتمال اعمال خاموشی روزانه دست‌کم تا پایان مرداد ادامه دارد. بر این اساس نیز انتشار برنامه‌های خاموشی احتمالی در هر روز همچنان در دستور کار شرکت‌های توزیع برق در استان‌های مختلف قرار دارد. شرکت‌های توزیع برق مازندران و غرب مازندران نیز برای روز سه‌شنبه ۱۹مرداد جدول خاموشی‌های احتمالی روزانه را برای مناطق مختلف این استان منتشر کردند.

با کلیک روی نام یا تصویر مرتبط هر شهرستان، فایل‌های پی‌دی‌اف PDF شامل جدول خاموشی احتمالی تمام شهرستان‌های مازندران برای روز سه‌شنبه ۱۹مرداد قابل مشاهده است. برنامه خاموشی‌ شهرستان‌های زیر پوشش شرکت توزیع برق مازندران (گلوگاه تا فریدونکنار) در قالب یک فایل پی‌دی‌اف PDF و شهرستان‌های زیر پوشش شرکت توزیع برق غرب مازندران شامل رامسر، تنکابن، عباس‌آباد، کلاردشت، چالوس، نوشهر، نور و محمودآباد هر کدام در فایلی مجزا قابل دسترسی است.

شرکت توزیع برق مازندران (گلوگاه تا فریدونکنار)

رامسر

تنکابن

عباس‌آباد

کلاردشت

چالوس

نوشهر

نور 

محمودآباد

طبق اعلام شرکت توزیع برق مازندران، تکرار آدرس‌ها به منزله خاموشی احتمالی در صورت عبور از سقف پیک مصرف است و هرگونه خاموشی دیگر خارج از این برنامه به دلیل اتفاقات و رخدادهای لحظه‌ای در شبکه حادث می‌شود و مشترکان محترم می‌توانند آن را به اتفاقات شبکه امور به شماره ۱۲۱ اطلاع دهند.

زمان خاموشی‌های احتمالی برای مدیریت مصرف برق علاوه بر سامانه «برق من» با انتشار جدول‌هایی توسط شرکت‌های توزیع برق نیز اعلام می‌شود.

برچسب‌ها انرژی برق مصرف بهینه برق مازندران قطع برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق مصرف بهینه برق مازندران انرژی برق مصرف بهینه برق مازندران قطع برق توزیع برق مازندران شرکت توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اعلام کرد:با عنایت به درخواست شهرداری محترم منطقه ۹ تبریز مبنی بر جابجایی تاسیسات در تقاطع غیر همسطح پل خلعت پوشان نیاز به قطع موقت آب خط آبرسانی ۸۰۰ میلی متری سعید آباد برای جابجایی تاسیسات موجود می‌باشد.

لذا ضمن پوزش از شهروندان محترم ساکن در شهرک خاوران به اطلاع می رساند آب مناطق مذکور از ساعت ۸ صبح مورخه ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ لغایت ۲۰ شب با افت فشار و احتمالا" قطعی مواجه خواهد شد. خواهشمند است با صرفه جویی در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری همکاری لازم را با این شرکت معمول فرمایند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه‌ریزی نشده است