Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر مدیحی طامه رئیس گشت مشترک تعزیرات حکومتی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فعالیت گشت‌های تعزیرات در ایام ماه محرم در سطح پایتخت، اظهار کرد: با توجه به اینکه تغییر و تحول در دولت پیش آمده منتظر این هستیم تا دستورات جدید برای نحوه برخورد‌ها در بازار مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درباره رسیدگی به تخلفات موجود صنفی در بازار، بخشنامه ویژه‌ای از سوی ریاست سازمان تعزیرات کشور ابلاغ شده که برای برخورد با متخلفان صنفی هیچ گونه اغماضی صورت نگیرد، بلکه تکرار تخلفات از سوی واحد‌های صنفی را مورد رسیدگی ویژه قرار دهیم.

مدیحی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن ایام ماه محرم، گشت‌های ویژه تعزیرات با حضور بازرسان دادستانی و بازرسان سازمان بازرسی با قدرت در حال رصد بازار در تمام حوزه‌ها هستند.

وی افزود: متاسفانه برخی قانون‌های موجود باعث شده تا دست تعزیرات برای برخورد مستقیم با متخلفان صنفی بسته باشد و در این باره با محدودیت‌های قانونی مواجه هستیم، لذا از دولت و مجلس شورای اسلامی تقضا داریم تا با بازنگری قوانین باعث شوند تا با افرادی که باعث التهاب بازار می‌شوند، برخورد قاطع تری صورت بگیرد.

رئیس گشت مشترک تعزیرات تهران درباره وضعیت بازار مرغ و گوشت قرمز و اینکه در حال حاضر رصد این دو بازار به چه صورتی در حال انجام است، گفت: در حال حاضر نرخ گوشت قرمز در بازار آزاد شده و مشکلات در این بازار تا حدودی کنترل شده است، اما در بازار مرغ با وجود اینکه برای نهاده‌های دامی یارانه پرداخت می‌شود، باز هم شاهد تخلفات کم فروشی و گران فروشی در این بازار هستیم.

وی افزود: در جلسه‌ای که با حضور مسئولان سازمان جهاد کشاورزی برگزار کردیم از آن‌ها درخواست شد تا برای حل مشکلات موجود در بازار مرغ اقدامات لازم صورت بگیرد تا آرامش و ثبات قیمتی به این بازار بازگردد.

به گفته مدیحی در حال حاضر قیمت هر یک کیلوگرم گوشت مرغ در بازار میدان بهمن به کمتر از ۲۷ هزار تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید

عرضه برنج پاکستانی با عنوان ممتاز شمال در غرب تهران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی تخلفات صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد

سرهنگ منوچهر جوانمرد گفت: به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

او می‌گوید: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گرانفروشی مهروموم و نیز برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم، برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر ضمن تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، از مردم خواست، در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید