Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@06:40:29 GMT

آغاز واکسیناسیون دانشگاهیان امیرکبیر

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۴۲۵۹

آغاز واکسیناسیون دانشگاهیان امیرکبیر

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، دکتر حمید کشوری ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد : در مجموع ۵۰۰ دوز واکسن برای اساتید و ۸۰۰ دوز واکسن برای کارکنان دانشگاه صنعتی امیرکبیر درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: همچنین هماهنگی‌های لازم در خصوص واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه در حال انجام است که در صورت جمع بندی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز سلامت ، ایمنی و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در مجموع واکسن‌های "سینوفارم" و" آسترازنکا" برای جامعه هدف دانشگاه صنعتی امیرکبیر تزریق می‌شود.

دکتر کشوری افزود: تزریق واکسن به اعضای خانواده اساتید و کارمندان دانشگاه نیز طبق جدول اعلامی وزارت بهداشت در حال انجام است و پیش بینی می شود طی دو هفته آینده روند واکسیناسیون جامعه هدف دانشگاه صنعتی امیرکبیر تکمیل شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر، وی با بیان اینکه تمام روند واکسیناسیون توسط پرسنل مرکز بهداشت دانشگاه انجام می شود، گفت: در روز نخست واکسیناسیون، ۲۵۰ دوز واکسن و روز دوم ۴۰۰ دوز واکسن در دانشگاه صنعتی امیرکبیر که پس از دانشگاه تهران از جمعیت بسیار بالایی برخوردار است، تزریق شده است و به این ترتیب دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بین دیگر دانشگاه ها رکورد دار تزریق واکسن بشمار می رود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: روز خبرنگار محمود صارمی علیرضا جاوید علیرضا زاکانی محمد مخبر غلامحسین اسماعیلی دانشگاه امیرکبیر واکسن کرونا واکسیناسیون روز خبرنگار محمود صارمی علیرضا جاوید علیرضا زاکانی محمد مخبر غلامحسین اسماعیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر دوز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما: دکتر  شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.
وی پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت تصریح کرد: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است