Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@21:00:31 GMT

برگزاری جشنواره رسانه ابوذر در دی‌ماه سال‌جاری

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۴۶۱۲

برگزاری جشنواره رسانه ابوذر در دی‌ماه سال‌جاری

ایسنا/زنجان مسئول بسیج رسانه استان زنجان گفت: آیین اختتامیه جشنواره ابوذر ۲۱ دی‌ماه همزمان با روز بسیج رسانه برگزار خواهد شد.

رضا جمالی شامگاه دیروز (۱۸ مردادماه) در مراسم معارفه رئیس بسیج رسانه شهرستان خرم‌دره، با بیان اینکه یکی از برنامه سازمان بسیج، قشری کردن بسیجیان در گروه‌ها و اقشار مختلف است، اظهار کرد: یکی از اقشار تاثیرگذار، بسیجیان هستند که در این راستا بسیج رسانه زنجان حدود ۹ سال است که در کشور راه‌اندازی شده و در استان زنجان نیز همزمان با کشور فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعاتی که در فعالیت‌های بسیج استان مدنظر قرار گرفت، تمرکززدایی بسیج رسانه از مرکز استان است، تصریح کرد: در همین راستا بسیج رسانه در شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و خدابنده شکل گرفت.

این مسئول با بیان اینکه بسیج رسانه اغلب با پایگاه خبری اشتباه گرفته می‌شود، اضافه کرد: این امر در حالی است که بسیج رسانه سازمانی است که شاکله آن از اصحاب رسانه تشکیل می‌شود و باید در راستای هم‌گرایی آنان در برنامه‌ها فعالیت کند.

مسئول بسیج رسانه استان زنجان، با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که خبرنگاران در سراسر کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کنند این است که تشکل‌های صنفی آنان آن‌طور که باید و شاید قوی ظاهر نمی‌شود، گفت: این امر یک خلاء برای حوزه خبرنگاری محسوب می‌شود که بسیج رسانه می‌تواند در پر کردن این خلاء موثر واقع شود.

جمالی با تاکید بر اینکه یکی دیگر از مشکلاتی که خبرنگاران در سراسر کشور با آن مواجه هستند، این است که اغلب فعالیت‌ آنان به صورت انفرادی انجام می‌شود، ادامه داد: همین امر سبب می‌شود نتیجه خوب حاصل نشود.

وی با بیان اینکه همه ساله ۱۷ مرداد جشنواره ابوذر در استان برگزار می‌شود، خاطرنشان‌کرد: برای اینکه بسیج رسانه‌های شهرستان نیز بتوانند در این حوزه فعال شوند، جشنواره رسانه ابوذر امسال ۲۱ دی‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان بسيج رسانه جشنواره ابوذر بسیج رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پارسا عصر دوشنبه در همایش رسانه ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان در یکی از کارخانجات استان برگزار شد، اظهار کرد: کارگران چراغ راه توسعه و پیشرفت کشور هستند و با وجود تلاش این عزیزان است که تولید جان گرفته است.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با استناد از بیانات مقام معظم رهبری در حوزه روایتگری دستاوردهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: روایت اول فرصت جولان رسانه ای دشمن را می گیرد و عرصه را برای روایت سازی ها شبهه انگیز تنگ می کند.

پارسا با اشاره به نقش محوری رسانه ها در جهاد تبیین بیان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی سرلوحه کار رسانه ها قرار گیرد.

وی با اشاره به سیاه نمایی و القای یاس و ناامیدی در جامعه از سوی دشمن افزود: امیدافزایی همراه با مطالبه گری درست و به هنگام از جامعه رسانه ای و خبرنگاران دور از انتظار نیست.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه ها برای تبیین دستاوردهای انقلاب قلم فرسایی کنند، گفت: نقش رسانه ها در مردمی سازی اقتصاد و تولید و جریان سازی تولید و اشتغال محوری است.

پارسا با اشاره به اینکه رسانه بازوان قدرتمند تولید و صنعت به شمار می رود، اضافه کرد: تعامل تولیدگران و رسانه ها در راستای جهش تولید ضرورت دارد.

کد خبر 6092525

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • جاری شدن سیل ویرانگر در کنیا با ۷۶ کشته
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری