Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدصادق معتمدیان شب گذشته در گفت‌وگو با شبکه خبر اظهار کرد: رییس جمهوری روز دوشنبه در تماسی تلفنی دستور ویژه برای رسیدگی به مشکلات و چالش های حوزه درمان بیماران کرونایی مشهد و استان خراسان‌ رضوی را صادر کرد.

استاندار خراسان‌ رضوی گفت: به دنبال تماس تلفنی رییس جمهور و پیگیری‌های وزیر بهداشت، هیأتی عالی‌رتبه برای بررسی وضعیت مشهد و رسیدگی به نیازهای تجهیزاتی حوزه درمانی کرونا در مشهد حضور یافته‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هیات عالی‌رتبه وزارت بهداشت تاکنون بازدیدهای میدانی را از مراکز درمانی مشهد و خراسان رضوی داشته، افزود: فردا نیز ۲ تن از معاونان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مشهد سفر خواهند کرد.

معتمدیان تاکید کرد: در حال‌حاضر تمام ورودی‌های خراسان‌ رضوی بر روی خودروهای غیربومی بسته شده‌ است و کسانی که اصرار بر ورود به استان را داشته باشند علاوه بر اعمال جریمه یک میلیون تومانی، بازگردانده خواهند شد.

استاندار خراسان رضوی از کاهش سفرهای هوایی و ریلی به مشهد هم خبر داد و گفت: قبل ‌از اعمال محدودیت‌ها در هفته حدود هزار و ۳۰۰ پرواز به مشهد انجام می‌شد و روزانه ۷۰ رام قطار و سه هزار دستگاه اتوبوس مسافران را بین دیگر نقاط کشور و مشهد جابه جا می‌کردند که این میزان اکنون کاهش قابل توجهی یافته است.

وی در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه با اعمال محدودیت‌ها، ترددها کاهش‌یافته و هم‌اکنون میزان ظرفیت اشغال تخت در هتل‌ها به ۴۰ درصد رسیده است که این میزان در روزهای آینده کمتر نیز خواهد شد تا بتوان مدیریت و کنترل بیماری کرونا در شهر مشهد را به دست گرفت.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: مشهد استاندار خراسان رضوی محمدصادق معتمدیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت را به عنوان «رییس هیات اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر یونس پناهی

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

«نظر به توانمندی های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ، به عنــوان نایب‌رییس شــورای‌عالی و رییس هیأت اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منصوب می شوید تا ضمن راه اندازی دبیرخانه جشنواره مذکور در آن معاونت، تدبیر سازوکار اجرایی، انتصاب دبیر جشنواره و سایر اقدامات مورد نیاز را پیگیری و عملیاتی کنید.

امید است با توجه به تجربیات ارزشمند و درایت جنابعالی، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این دوره از جشنواره، با رویکرد توسعه تحقیقات مسأله محور و رعایت عدالت و شفافیت در فرآیندهای ارزیابی و اجرایی باشیم.»

کد خبر 6093038

دیگر خبرها

  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد