Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:00:41 GMT

درخشش ۹ دانش آموز شیروانی در کنکور سراسری۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۵۷۲۷

درخشش ۹ دانش آموز شیروانی در کنکور سراسری۱۴۰۰

مظفر نادری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهار نفر از دانش آموزان این شهرستان در گروه تحصیلی علوم انسانی، سه نفر علوم تجربی و ۲ نفر زبان موفق به کسب رتبه های ۲ رقمی آزمون سراسری ۱۴۰۰ شده اند.

وی خاطرنشان کرد: در گروه تحصیلی علوم انسانی فرشاد محسنی از دبیرستان شهید بهشتی رتبه ۳۷، محبوبه رجبیان از دبیرستان نمونه فاطمه الزهرا (س)  رتبه ۱۶،  پریسا شامرادپور از دبیرستان نمونه فاطمه الزهرا(س) رتبه ۳۷ و فائزه چمن از دبیرستان  شاهد حکمت رتبه ۱۰، در گروه تحصیلی علوم تجربی محمد فروزان مهر از دبیرستان شهید بهشتی رتبه ۲۲، امیر حسین محبت پور از دبیرستان شهید بهشتی رتبه ۴۱ و مهدیس میرزایی از دبیرستان فرزانگان رتبه ۶۴ این گروه در آزمون سراسری را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست آموزش و پرورش شیروان اضافه کرد: در گروه زبان مهدیس میرزایی از دبیرستان فرزانگان رتبه ۴۳  و فاطه انصاری از دبیرستان فرزانگان رتبه ۶۰ این گروه را کسب کردند.

نادری افزود: امسال سه هزار و ۴۶۰ داوطلب این شهرستان خراسان شمالی در کنکور امسال با یکدیگر رقابت کردند که از این تعداد حدود ۶۰ درصد داوطلبان دختر بودند.

به گفته وی از مجموع کل شرکت کنندگان ۲ هزار و ۵۲ نفر  دختر و مابقی پسر بودند که در ۳۲ حوزه امتحانی و در رشته های هنر، علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان خارجه با یکدیگر رقابت کردند

در سال تحصیلی گذشته، ۳۰ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می‌کردند.

شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

برچسب‌ها کنکور سراسری 1400 خراسان شمالی شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کنکور سراسری 1400 خراسان شمالی شیروان کنکور سراسری 1400 خراسان شمالی شیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون مجدد داوطلبان کنکور شهرستان زیرکوه در ۲۱ اردیبهشت ماه

 با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی (صبح پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶)، مقرر شد برای مساعدت با این داوطلبان مجدداً از آنها در روز جمعه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ در همان حوزه امتحانی قبلی (شهرستان زیرکوه) با شرایط و ضوابط آزمون اصلی، آزمون مجدد بعمل آید. 

 کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و فرآیند آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ شروع خواهد شد.

لازم به ذکر است که همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی شهرستان زیرکوه (اعم از حاضر یا غایب) می‌توانند در آزمون مجدد شرکت کنند.

بدیهی است آن دسته از داوطلبانی که در آزمون تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ حاضر در جلسه آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم‌انسانی بودند در صورت شرکت در آزمون مجدد، آزمون قبلی آنان (روز پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶) باطل شده و نتیجه آزمون مجدد (به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱) برای آنها ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه
  • جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل زده
  • پلیس آمریکا دانش‌آموز مسلح را در محوطه مدرسه کشت
  • حضور ۳۰ هزار دانش‌آموز کرجی در کنکور امسال
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده اعلام شد
  • مشکل کمبود دبیر و آموزگار در سال تحصیلی جدید حل شد
  • آزمون مجدد داوطلبان کنکور شهرستان زیرکوه در ۲۱ اردیبهشت ماه
  • کنکور در این شهر دوباره برگزار می‌شود
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر