Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، چند روزی است که موضوع ازدحام و شلوغی در ۲ مرکز واکسیناسیون تجمعی شهرستان قدس مورد اعتراض شهروندان و مراجعان بوده است.

در بازدید خبرنگار فارس از دو مرکز مجموعه شهید حیدری و مجموعه مرحوم هاشمی رفسنجانی در صبح دوشنبه، حضور متراکم جمعی از مراجعان در مقابل و اطراف این مراکز دیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مراجعان در این خصوص به خبرنگار فارس گفت:از ابتدای صبح اینجا بودیم و پس از این که گفتند اسم خود را بر روی کاغذ بنویسید و حدود ۲۵ دقیقه برای ورود به سالن اصلی منتظر شدم.  این آقا ادامه داد: پس از ورود به نیز برای خواندن شماره و تزریق واکسن نیز حدود نیم ساعت منتظر بودم و در مجموع حدود یک ساعت زمان برد.

یکی دیگر از خانم‌های مراجعه کننده با انتقاد از وضعیت نوبت‌دهی سامانه واکسیناسیون، گفت: اکثر این افرادی که الان اینجا هستند.از جمله خود من نوبت واکسیناسیون آن‌ها از ساعت ۸ تا ۸:۳۰ دقیقه است که همه در این ساعت اینجا هستند.

یکی دیگر از شهروندان ضمن انتقاد از رویه مدیریت تجمع در این مرکز گفت: در این مرکز فقط با ۳ نفر کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند که می‌توانند تعداد این کابین‌ها را برای کاهش انتظار مردم کاهش دهند.

یکی از مراجعان در مرکز هاشمی رفسنجانی شهرقدس به خبرنگار فارس گفت: وقتی آمدم و گفتند باید اسم‌نویسی کنید شماره حدود ۲۰۰ در حال خوانده شدن بود و من حدود ۲۵۰ شماره پس از آن بودم که پس از یک ساعت و نیم به مرکز مراجعه کردم که گفتند واکسن ایرانی برکت برای دوز دوم به پایان رسیده و برای این موضوع نیز حدود یک ساعت منتظر شدیم.

 

همچنین پنجشنبه هفته گذشته نیز اخباری مبنی بر تجمع مراجعان در مقابل سالن شهید حیدری شهرقدس منتشر شد که مدیر شبکه بهداشت شهرستان از انتقال واکسن‌ها به محلی امان برای جلوگیری از سرقت احتمالی خبر داده بود‌.

پیگیری خبرنگار فارس برای صحبت با میرشریفی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس و اخذ توضیحات مربوطه بی‌نتیجه ماند.

محسن نیکخواه معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص وضعیت مراکز واکسیناسیون اظهار کرد: وضعیت نسبت به روزهای قبل بهتر شده و از میزان شلوغی‌ها و ازدحام مراکز واکسیناسیون شهرستان کاسته شده است.

وی افزود: دوشنبه پیش از ظهر از دو مرکز واکسیناسیون شهرستان بازدید کردم که آنچنان شلوغی نبود و ازدحام معقولی بود که منتظر دریافت نوبت واکسن بودند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قدس بیان کرد: تعداد نفرات تزریق‌کننده بر اساس نیاز روزانه است و در صورت ازدحام نیز افزایش می‌یابد.

نیکخواه گفت: ظرفیت واکسیناسیون شهرستان قدس تماما بر گردن شبکه بهداشت است و هیچ نهاد و مرکز دیگری برای تزریق واکسن نداریم و به طور مثال در شهر تهران بسیج، اورژانس و چند نهاد واکسن تزریق می‌کنند.

وی ادامه داد: فرآیند واکسیناسیون شهرستان با ظرفیت و امکانات کم و منابع انسانی محدود شبکه بهداشت به خوبی در حال انجام است و ما راضی هستیم.

معاون سیاسی فرماندار شهرستان قدس تصریح کرد: ۶۰ درصد از افرادی در که در مراکز واکسیناسیون حضور پیدا می‌کنند همراهان افراد و شهروندان مسن هستند.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسیناسیون شهرقدس واکسیناسیون شهرستان مراکز واکسیناسیون خبرنگار فارس شبکه بهداشت شهرستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،فرنگی کاران شیرازی برای کسب جواز حضور در المپیک به مجارستان می‌روند.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی شرایط انتخاب ملی پوشان ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی را اعلام کرد و مقرر شد در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی و در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی از فارس به رقابت‌های رنکینگ مجارستان انتخابی المپیک پاریس اعزام شوندو دروزن ۸۲ کیلوگرم هم مقرر شد در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای محمد علی گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رنکینگ مجارستان اعزام شود.
****
با کمک خیران و اعتبارات اداره استثنایی آموزش و پرورش فارس سالن ورزشی دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در مدرسه استثنایی مرکز شهرستان بختگان با یک میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید
***
مراسم پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت با حضور کارکنان ادارات و دانش آموزان در شهرستان‌های مهر و ارسنجان برگزار شد.
****
در مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان که در شیراز برگزار شد آرین نعمت اللهی در وزن ۵۷ کیلوگرم ومحمد حسین قزلی در وزن ۷۵ کیلوگرم از شهرستان آباده با کسب مدال طلا به مسابقات کشوری که اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود راه یافتند.
******

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • احداث مرکز بستر درمانی شهر مارگون به همت خیر لبنانی
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • طبیعت زیبای بهاری کوه رنج و گمبیل شهرستان سپیدان
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان