Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - تفاهم نامه بومی سازی نماز در محیط های کارگری استان، با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان و مدیر ستاد اقامه نماز در سنندج امضا شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، در آیین امضای این تفاهمنامه که در محل دفتر مدیر کل کار استان برگزار شد برهان صلواتی با اشاره به فریضه الهی نماز و ضرورت توجه همگان برای ترویج این فریضه در جامعه بویژه در محیط های کارگری، گفت: هر کسی به نماز آراسته شود از گناهان و معصیت ها معصوم و مصون می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صلواتی سپس با اشاره به فرارسیدن ایام محرم و قیام امام حسین علیه السلام در راستای احیای دین مبین اسلام، اظهار داشت: چون این قیام و نفس آن برای صیانت از اسلام و ترویج امر به معروف و نهی از منکر و همچنین ترویج فرهنگ نماز در جامعه اسلامی بود برای همیشه در تاریخ جامعه بشری ماندگار شد.
وی گفت: تمام تلاش ها وظرفیت های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ترویج فریضه نماز در محیط های کارگری استان به کار گرفته می شود و در این راستا هیچگونه محدودیتی نداریم.
در ادامه این نشست اکبر عظیمی مدیر ستاد اقامه نماز کردستان،تصریح کرد: برپایی نماز در ظهر عاشورا توسط امام حسین علیه السلام، یکی از بزرگ‌ترین سندها در اسلام برای حقانیت این دین الهی و توجه به نماز اول وقت است.
عظیمی همچنین دین اسلام را کاملترین دین در جوامع بشری توصیف کرد و افزود: عمل به دستورات این دین آسمانی از جمله خواندن نماز اول وقت و ترویج فرهنگ نماز خوانی، راه رستگاری و قرب الهی را تضمین می کند.
در این نشست، تفاهم نامه ستاد اقامه نماز اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ستاد اقامه نماز استان برای بومی‌سازی نماز و ترویج فرهنگ اقامه نماز در محیط های اداری و واحدهای کارگری و تعاونی ها امضا شد.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
19 اَمرداد 1400 10:16
کد خبر : 243,415
کلیدواژه ها: برهان صلواتی,مدیرکل تعاون، کار ور فاه اجتماعی کردستان,تفاهم نامه بومی سازی نماز, ستاد اقامه نماز سنندج
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز بومی سازی نماز تفاهم نامه کل تعاون اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، طی دو سه روز اخیر و بعد از تغییر و تحولات مدیریتی در استقلال مسئولان این باشگاه به دنبال گرفتن یک امضا از بازیکنان این تیم بودند که آنها را دچار دردسر کرد. همان روزی که تمرین استقلال با حضور هواداران برگزار شد فرشید سمیعی سرپرست فعلی این باشگاه در رختکن با بازیکنان و کادرفنی این تیم صحبت کرد که آنها پای یک نامه را بابت دریافت کردن تمام مطالباتشان امضا کنند. 

اعضای تیم استقلال البته با این موضوع مخالفت  و اعلام کردند در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات تنها نیمی از مطالبات این فصل را دریافت کرده اند و راضی به امضای این نامه نخواهند شد.

این درحالیست که با وجود اعلام تمامی مسئولان مبنی بر حل مشکل استقلال و پرسپولیس برای حضور در آسیا نامه تسویه حساب با بازیکنان و کادرفنی فعلی تیم ها مهم است و مسئولان استقلال به همین دلیل به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات بودند. ظاهرا قرار است مسئولان باشگاه استقلال بابت مطالبات بازیکنان به آنها چک بدهند تا آنها را راضی به امضای نامه کنند.

باید دید آیا استقلالی ها امروز این مشکل را حل می کنند چون امروز آخرین مهلت جمع آوری مدارک و ثبت آن در سامانه مربوطه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو