Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:39:02 GMT

لزوم بازدید قضات از زندان در راستای رفع مشکلات قضایی

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۶۱۴۷

لزوم بازدید قضات از زندان در راستای رفع مشکلات قضایی

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای سیاست‌های کاهش جمعیت کیفری سازمان زندان‌ها و بررسی مسائل و مشکلات مددجویان، احمد نوروزی رئیس دادگستری شهرستان هشتگرد و جمعی از قضات این شهرستان با همراهی ایرج فتاحی مدیر ندامتگاه و داود مقیسه معاون قضائی ندامتگاه، ضمن بازدید از این ندامتگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جمع مدد جویان حاضر و با برخی دیدار چهره به چهره انجام داده و به بررسی مشکلات قضائی آنها پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرج فتاحی مدیر ندامتگاه مرکزی ضمن ابراز خرسندی از حضور رئیس دادگستری و قضات شهرستان هشتگرد در زندان گفت: این بازدیدها در جهت رفع مشکلات قضائی و افزایش نشاط مددجویان و بررسی عرایض حضوری آنها انجام می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: حضور مستمر قضات موجب دلگرمی و تسریع در روند رسیدگی به مشکلات مددجویان است و دغدغه اصلی مددجویان رفع مسائل قضائی شأن است.

در پایان قضات در خصوص پیگیری و رفع مشکلات مددجویان، در چارچوب قانون قول مساعد دادند.

کد خبر 5278001

منبع: مهر

کلیدواژه: ندامتگاه مركزي كرج احمد نوروزی سازمان زندان ها ویروس کرونا محرم 1400 روز خبرنگار ماه محرم شورای شهر بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا مراسم عزاداری گرگان کرمانشاه اردبیل خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،احیاجاهدی در این بازدید از نزدیک موارد و مشکلات تاسیسات فاضلاب سلماس را بررسی و نسبت به رفع آنها دستورات لازم را صادر کرد.  در این بازدید مقرر شد در اسرع وقت تعمیر و اصلاح سیستم دانه‌گیر، سرویس تابلو‌برق دیزل ژنراتور، تعمیر بلوئر‌های معیوب، سیستم گرمایشی، سیستم روشنایی و دوربین‌های حفاظتی در دستور کار امور آب و فاضلاب سلماس قرار گیرد. در این بازدید امیدنژاداسد سرپرست امور آب و فاضلاب سلماس نیز با یادآوری مسائل و مشکلات بخش بهره‌برداری فاضلاب اظهار داشت: در سال گذشته با استفاده از مشارکت‌های مردمی، ۱/۵ کیلومتر شبکه فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث شده است.

دیگر خبرها

  • اشاره غیرمستقیم اژه‌ای به حکم توماج صالحی
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • توصیه‌های اژه‌ای به قضات
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد