Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@10:22:32 GMT

با خدمات متخصص ارتوپدی بیشتر آشنا شوید

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۶۲۰۲

با خدمات متخصص ارتوپدی بیشتر آشنا شوید

یکی از مهم ترین خدماتی که توسط متخصص ارتوپدی انجام می شود؛ عمل جراحی دست می باشد. یکی دیگر از مهم ‌ترین خدماتی که توسط پزشکان و متخصصان ارتوپدی انجام می‌ شود؛ آرتروسکوپی شانه می باشد.‌ سایت پی جو می تواند به شما کمک کند تا بهترین و مجرب ترین متخصص های ارتوپدی که در نزدیکی محل زندگی شما فعالیت می‌ کنند را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پی جو، شما ممکن است به دلیل های گوناگون دچار مشکل در استخوان ها یا ماهیچه‌ های خود شوید. در نتیجه به احتمال زیاد، نیاز دارید که به متخصص ارتوپدی مراجعه کنید. متخصصین ارتوپدی می توانند به شما کمک کنند تا سلامتی خود را به دست بیاورید. این پزشکان پس از اتمام دوره ۷ ساله پزشک عمومی  در آزمون تخصص قبول می شوند و در رشته ارتوپدی تحصیل می کنند. در ادامه در خصوص چند مورد از مهم ترین خدماتی که توسط متخصصین ارتوپدی انجام می ‌شود توضیحاتی را ارائه می کنیم تا شما با خدمات پزشکان بیشتر آشنا شوید. در ادامه سایت پی جو را به شما معرفی می‌کنیم که در آن پزشکان متخصص ارتوپدی در شهرهای مختلف درج شده است.

عمل جراحی دست 

یکی از مهم ترین خدماتی که توسط متخصص ارتوپدی انجام می شود؛ عمل جراحی دست می باشد. از مشکلات  مختلفی که ممکن است برای دست ها به وجود بیاید فشرده شدن عصب دست است که به آن سندروم تونل کارپال نیز شناخته می‌ شود. اگر چنین مشکلی برای دست شما به وجود بیاید می ‌توان با جراحی  دست، توسط پزشکان و متخصصان ارتوپدی، این مسئله را برطرف کرد.لیست کامل پزشکان متخصص جراحی دست در شیراز ، تهران و سایر شهرهای ایران را در سایت پی جو مشاهده نمایید.

عمل جراحی مچ پا 

یکی از مهم ترین بخش های بدن، مفصل مچ پا می باشد. مچ پا ممکن است بر اثر ضربه یا تصادف دچار مشکلاتی بشود؛ که  این مشکلات با جراحی قابل برطرف شدن می باشد. پزشک های متخصص می ‌توانند این جراحی را به صورت آرتروسکوپی انجام دهند. در این روش برش کوچکی ایجاد شده و دوربینی وارد پا می‌ شود و این دوربین در انجام عمل جراحی کمک بسیار زیادی می کند.

آرتروسکوپی شانه 

یکی دیگر از مهم ‌ترین خدماتی که توسط پزشکان و متخصصان ارتوپدی انجام می‌ شود؛ آرتروسکوپی شانه می باشد.‌ این روش می تواند در ابتدا به عنوان روش تشخیصی شناخته شود. یکی از روش های تشخیص برای افرادی که درد زیاد در ناحیه شانه خود احساس می‌ کند استفاده از همین روش آرتروسکوپی است. به کمک این روش دکتر ارتوپدی می‌ تواند بخش ‌های مختلف شانه را بررسی کرده و علت مشکل و درد در این ناحیه را تشخیص دهد. همچنین این روش می تواند در جراحی شانه نیز استفاده شود. جراحی کردن، آخرین راه درمانی است که پزشکان انجام می دهند. اما می تواند بسیار مفید و تاثیرگذار باشد و کمک می کند تا از درد شانه رها شود.

عمل مفصل زانو

 یکی دیگر از عمل هایی که توسط جراح ارتوپدی انجام می‌ شود؛ عمل مفصل زانو می باشد. اگر شما زانو درد بسیار زیادی دارید؛ به احتمال زیاد در بخش مفصل زانوی شما اشکالی به وجود آمده است. پزشک متخصص پس از بررسی و معاینه  شما، علت اصلی را تشخیص می دهند و می توانند به شما کمک کنند که  مشکل خود را برطرف کنید. شما بعد از عمل جراحی و انجام مراقبت های بعد از آن می تواند به زندگی عادی خود بازگردید و به راحتی حرکت کنید. لیست متخصص ارتوپدی در شیراز ، اهواز ، کرمان و سایر شهرهای ایران را در سایت پی جو مشاهده نمایید.

آرتروسکوپی شانه

معیار های بهترین متخصص ارتوپدی 

 معیار های مختلفی هستند که می‌ توان به کمک آن ها، بهترین متخصص ارتوپدی را یافت. هرچند بهترین متخصصین و پزشکان، دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود هستند. اما به طور کلی می توان در مورد معیارهای مشخصی صحبت کرد.  بیشتر متخصص های خوب و مجرب دارای این معیارها هستند. یکی از مهم‌ ترین ویژگی های متخصصین ارتوپدی سطح علمی بالا می باشد. سطح علمی بالا می تواند به پزشک کمک کند تا به درستی مشکل را تشخیص داده و سپس درمان را انجام دهند. همچنین تجربه نیز می تواند به عنوان یکی از این معیار ها شناخته شود. تجربه  در کنار سطح علمی بالا یکی از مهم ترین نکاتی است که به تشخیص صحیح بیماری، کمک بسیار زیادی می کند. علاوه بر این موضوع، به روز بودن پزشک اهمیت بسیار زیادی دارد. داشتن تعهد اخلاقی یکی دیگر از معیارهای مهمی می باشد که به کمک آن می‌ توان بهترین پزشکان و متخصصان را پیدا کرد. سایت پی جو می تواند به شما کمک کند تا بهترین و مجرب ترین متخصص های ارتوپدی که در نزدیکی محل زندگی شما فعالیت می‌ کنند را پیدا کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دکتر ارتوپدی جراح ارتوپدی متخصص ارتوپدی پزشکان و متخصصان ارتوپدی انجام یکی از مهم ترین متخصص ارتوپدی بسیار زیادی یکی دیگر ترین متخصص شما کمک سایت پی جو جراحی دست عمل جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست کارگاه خوب تعمیر مبل زیر نظر اتحادیه در تهران

به گزارش سایت آسیا نیوز سعی کردیم تا آدرس کارگاه های خوب تعمیر مبل در تهران که زیر نظر اتحادیه هستند را در اختیار شما قرار دهید تا با خیال راحت تعمیر مبلمان خود را به این کارگاه ها بسپارید.

اگر مبل شما کهنه شده و به دنبال مراکز تعمیر مبل حرفه ای هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا با لیست مراکز خوب در زمینه مبل سازی و تعمیر مبلمان آشنا شوید.

مبل یکی از وسایل مهم در خانه است که ظاهر آن در دکوراسیون خانه تاثیر زیادی دارد، بنابراین نو و تمیز بودن آن از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین اگر مبل شما کهنه شده، ولی به دلیل داشتن اسکلت مستحکم و باکیفیت ارزش تعمیر شدن را دارد، بهتر است نسبت به تعمیر مبل خود اقدام کنید. تعمیر مبل نیز باید توسط مراکز معتبر انجام شود تا آن‌ها با استفاده از ابزارهای بروز و تخصص خود به بهترین شکل، مبل شما را تعمیر کنند. در ادامه ۵ مرکز و کارگاه مبل‌سازی و تعمیر مبل در تهران را به همراه آدرس معرفی خواهیم کرد. 

کارگاه مبل شانا

این مرکز از سال ۱۳۸۳ کار خود را در این عرصه شروع کرد و توانست مشتریان وفاداری داشته باشد. شما می‌توانید تعمیر مبل خود را با اطمینان بالا و خیال راحت به این مرکز بسپارید تا مبل شما را مثل روز اول شیک و جدید کند. 

تعمیر مبل شانا، به وسیله افرادی مجرب و متعهد تعمیرات مبل را انجام می‌دهد. این افراد که در حوزه کسب و کار مبل در بازار و فرایند تولید مبل آگاهی کاملی دارند، بهترین مواد را جهت تعمیرات به کار می‌گیرند. اگر می‌بینید مبل کهنه شما می‌تواند بعد از تعمیر کارایی بهتری نسبت به نمونه‌های نو داشته باشد، می‌توانید با تعمیر آن با هزینه کمتر مبلی نو و شیک داشته باشید. این مرکز می‌تواند متناسب با خواست مشتری، قدمی در جهت تعمیر مبل بردارد و با بهترین مواد اولیه و با تجهیزات بروز تعمیر مبل را به سرانجام برساند. اگر می خواهید پارچه مبلی خود را تعویض کنید یا قصد تعویض فوم مبل خود را دارید می توانید از خدمات تعمیرات تعویض پارچه مبللی و رویه کوبی مبل شانا استفاده کنید. آدرس کارگاه مبل شانا در در محدوده دلاوران واقع شده است.

تعمیرات و کارگاه مبل ترنج

در گروه تولیدی مبل ترنج، در قدم اول راهنمایی‌های لازم در اختیار مشتری قرار می‌گیرد تا پس از آغاز تعمیرات، در خصوص خدمات و هزینه‌های آن اطلاع کاملی بدست بیاورد. در صورت نیاز، تعمیرات مبل در کارگاه انجام می‌شود و روند ترمیم با ایمنی و دقت بیشتری انجام خواهد شد. این مجموعه با تجربه و تخصصی که داشته، تعمیرات انواع مبلمان راحتی، استیل و سلطنتی را با متریال‌های مختلف و طبق استانداردها، انجام می‌دهد. لذا پیش از آغاز فرایند تعمیر، همه فرایند مربوط به آن را پیش بینی کرده و مواد اولیه مورد نیاز را تامین می‌کند. سپس در اعمال جزئیات وسواس زیادی به خرج می‌دهد. این تیم در تلاش است تا در نهایت کار شما را بدون عیب و بسیار تمیز به پایان برساند.

خدمات مبل ترنج شامل تعمیر رنگ چوب مبل، تعویض پارچه و اسفنج، تقویت کلاف و بازسازی مب است. محدوده کارگاه مبلسازی ترنج در محدوده غرب تهران و اتوبان یادگار امام قرار دارد و برای تعمیر مبل راحتی و استیل از خدمات تعمیرات مبلمان مبل ترنج و خدمات کارشناسی تعمیر مبل و رویه کوبی استفاده کنید.

شما می‌توانید جهت ترمیم و بازسازی مبل خود به صورت تخصصی با مبل ترنج در ارتباط باشید.

ترمیم رنگ چوب مبل به رنگ های سفید، قهوه ای تبدیل مبل ورق طلا به رنگ سفید، صدفی، مشکی و فندقی و برعکس تعمیر و رفو سوختگی مبل تعمیرات مبل چرم و پارچه ای تقویت کلاف مبل بازسازی کامل مبل

تعمیرات مبل طاها دیزاین

مبل طاها یکی از تازه کار های این صنعت است که در مدت کم توانسته فعالیت خود را گسترش دهید. مبل طاها کار خود را از پارکینگ منزل خود شروع کرد و با تجربه توانست کار خود را گسترش دهید.

در مرکز تعمیر مبل طاها، خدمات مربوط به تعمیرات مبل، مانند خدمات نجاری مبل و تعمیر شکستگی پایه و کلاف، به طور کامل ارائه می‌شود. لذا عملیات رنگ کاری و به طبع آن تغییر رنگ، براق کردن، لکه گیری و پولیش کردن انجام می‌شود. علاوه بر آن رویه کوبی مانند عوض کردن روکش، فوم، ابر و اسفنج نیز در فرایندی به طور دقیق و با ظرافت کامل صورت می‌گیرد. در این مرکز راهنمایی‌های لازم در مورد تعمیر مبل داده می‌شود و جهت حمل مبل نیز نیروی مجرب فرستاده خواهد شد. تیم رنگ کار، استادکار و رویه کوب مجرب و حرفه‌ای این مجموعه با بهترین متریال‌ها کار تعمیرات را انجام می‌دهند و جهت انتخاب روکش مبل، کاتلیه در رنگ‌بندی‌های متنوع ارائه می‌شود. لذا تعمیر انواع مبل راحتی، استیل، سلطنتی و صندلی خود را می‌توانید به این مجموعه بسپارید. قبل از تعمیرات نیز در خصوص طراحی، ساخت و اجرای مبلمان مشاوره داده می‌شود.

تعمیرات مبل کوثر

تعمیرات مبل کوثر مجموعه‌ای است که از افراد مجرب و متخصص تشکیل شده که به صورت حرفه‌ای در حوزه تعمیرات مبل کار می‌کنند. برای اینکه از نتیجه تعمیر مبل خود اطمینان داشته باشید، این تعمیرات را به دست، افراد حرفه‌ای در این مجموعه بسپارید.

تعمیرات مبل کوثر در صورتی که ایرادی مخفی در مبل وجود داشته باشد در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به شناسایی آن اقدام می‌کند. مثلا در صورت بروز شکستگی در کلاف مبل، اگر شخصی حرفه‌ای و کاردان در حال تعمیر آن باشد، فورا ایراد شکستگی کلاف را شناسایی کرده و آن را ترمیم می‌کند. بنابراین زمانی می‌تواند به ایراد کناف پی ببرد که رویه را بشکافد و اسفنج را بردار تا بتواند کناف را ببیند و پی به ایراد آن ببرد. ولی شخصی که تازه کار است، بدون پی بردن به مشکل کلاف، مبل را رویه کوبی می‌کند، لذا بعد از اینکه مبل به دست صاحبش رسید کم کم، صدای لق لق کلاف آن شنیده می‌شود و مبل کارایی خود را از دست می‌دهد. 

آدرس تعمیرات مبل کوثر درمحدوده تهرانپارس قرار دارد و تهرانپارس، قنات کوثر، خیابان بیست متری مسجد آدرس دقیق این کارگاه مبل سازی است.

تعمیرات مبل فرحی

در تعمیرات مبل فرحی، فرایند ترمیم و بازسازی کلاف و اسکلت مبل انجام می‌شود و در صورت نیاز نیز این بخش‌ها تعمیر خواهند شد. تعویض روکش و رویه کوبی با بهترین پارچه انجام شده و طرح و مدل پارچه طبق سلیقه مشتری انتخاب خواهد شد. شما می‌توانید تعمیرات مبل خود را به این مرکز بسپارید و از خدمات آن اطمینان بالایی داشته باشید.

مزایای انجام تعمیرات در مرکز مبل فرحی عبارتند از: 

• حمل و نقل رایگان مبل 

• بهره گیری از متخصصان حرفه‌ای و مواد اولیه درجه یک

• مشاوره رایگان 

• قیمت به صرفه 

• کیفیت بالا خدمات

آدرس تعمیرات مبل فرحی در محدوده شمال تهران و در فرمانیه واقع شده است.

منبع: آسیا نیوز

دیگر خبرها

  • قیمت گندم مشخص شد
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • لیست کارگاه خوب تعمیر مبل زیر نظر اتحادیه در تهران
  • انجام نخستین عمل جراحی نخاع در خرمشهر
  • جراحی نخاعی برای نخستین بار در خرمشهر
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • وظیفه قالیشویی چیست؟
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید