Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر مطهر اولین شهید روحانی مدافع حرم پس از ۶ سال و چهارماه انتظار خانواده و همرزمانش شب اول محرم به وطن بازگشت. خبرگزاری میزان -پیکر مطهر محمدمهدی مالامیری اولین شهید روحانی مدافع حرم پس از ۶ سال و چهار ماه انتظار خانواده و همرزمانش شب اول محرم به وطن بازگشت.

محمدمهدی مالامیری در ۲۶ خرداد ۱۳۶۴ در شهر نوشهر (کجور) استان مازندران به دنیا آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فضای طلبگی خانه پدری و علاقه محمدمهدی خیلی زود باعث شد که وی تصمیم خود را برای ادامه تحصیل در حوزه عملیه قم بگیرد.

او سال ۱۳۷۸ برای ادامه تحصیل وارد حوزه علمیه قم شد و به سرعت مراحل علمی را پشت سر گذاشت و در زمره طلاب موفق قرار گرفت و زودتر از هم درس‌های خود سطوح درسی را گذرانده و در سن ۲۶ سالگی از اساتید سطح عالی در حوزه شد. پیشگام بودن این طلبه نخبه تنها به درس و حوزه محدود نشد و روز‌هایی که هنوز اسمی از مدافعین حرم نبود و داعش با پرچمی دروغین به جان مردم مسلمان یورش برده بود، تصمیم گرفت به سوریه برود.

محمدمهدی ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ به سوریه اعزام شد و ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ در عملیات آزادسازی منطقه بصری الحریر استان درعا، با فداکاری و از خودگذشتگی برای حفظ جان یکی از رزمندگان فاطمیون به شهادت رسید.

این طلبه نخبه شهید شاگردان زیادی را در طول تدریس خود در حوزه پرورش داد. کسانی که این روز‌ها مشتاقانه منتظر تشییع پیکر استادی هستند که نزدیک به هفت سال از وطن به دور بوده است. پیکری که تا همین محرم مخفی بوده است و با وجود تفحص شهدای دیگر، تا امروز تفحص این شهید طول کشیده است. فاطمه و بشری دو یادگار این شهید مدافع حرم در روز‌های سیاه‌پوشی سالار شهیدان به انتظار دیدار پدر نشسته‌اند.   بیشتر بخوانید: سرلشکر سلامی: مقاومت در عراق آمریکایی‌ها را ضعیف کرده است   انتهای پیام/ برچسب ها: سپاه شهدای مدافع حرم سوریه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاه شهدای مدافع حرم سوریه مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، رئال با لوکاس واسکز و 10 نفر دیگر مقابل بایرن در مونیخ. 

با محرومیت کارواخال، شماره 17 جایگاه تضمینی خود را در یازده‌تای ابتدایی به‌عنوان مدافع راست دارد. یک دوئل تاریخی برای او زیرا لوکاسِ جدید، دقیقاً مقابل بایرن "متولد" شد. 

در نیمه نهایی 2018 مقابل باواریایی‌ها بود که لوکاس برای اولین‌بار به‌عنوان مدافع راست به میدان رفت. بعد از اینکه در بازی رفت به دلیل مصدومیت کارواخال مجبور شد جای او را بگیرد، در بازی برگشت نیز زیدان به او اعتماد کرد و لوکاس در برنابئو مدافع راست رئال شد.

نه اشرف و نه ناچو و نه هیچ گزینه دیگری به لوکاس ترجیح داده نشد. رئال با لوکاس در دفاع راست به سومین فینال متوالی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و او آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشت تا زیدان به انتخاب و اعتمادش افتحار کند.

رئال مادرید-بایرن اولین آزمون بزرگ لوکاس به‌عنوان مدافع راست بود. در بازی‌های قبلی لوکاس همیشه نقش وینگر را برعهده می‌گرفت اما پس از بایرن-رئال، زیدان و سپس مربیان بعدی رئال متوجه شدند که می‌توان روی لوکاس به‌عنوان مدافع راست نیز حساب کرد. لوکاس هفته قبل در ال‌کلاسیکو بی‌نظیر کار کرد و فردا شب نیز رئالی‌ها چشم بسته به او در آلیانز اطمینان دارند.

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 
  • بازگشت پدر به خانه
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • تربیت طلبه، یک کار انبیایی از ناحیه خداوند است
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند