Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، هنربر  مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به گزارش مفقودی سه نفر در وقوع سیلاب روز یکشنبه کلیبر، اظهار کرد: جسد نوجوان ۱۲ ساله صبح روز دوشنبه در منطقه اسبهار پیدا شده و پیکر فرد مفقودی دیگر نیز حوالی ساعت ۲۱ همان روز در مسیر منطقه کیارق توسط جوامع محلی و نیرو‌های هلال احمر کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به این‌که هنوز پیکر سومین فرد مفقودی پیدا نشده است گفت: عملیات تجسس توسط نیرو‌های امدادی هلال احمر، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و مرزبانی در منطقه تداوم دارد.

او با اشاره به قطعی گاز تعدادی از روستا‌های کلیبر در جریان سیلاب، اظهار کرد: گاز روستا‌های عربشاه خان، کیقباد، کبودان، ملوک، چای کندی و سهریق روز دوشنبه وصل شد و مدیران استانی شرکت گاز قول دادند تا گاز روستا‌های گوار، عربشاه خرگوشان و گوزآلان را تا ساعت ۱۲ روز سه شنبه وصل کنند.

هنربر گفت: با توجه به مشکلاتی که در تامین آب شرب بخش آبش احمد و تصفیه خانه شهید اکبری به وجود آمده بود، مسئولان ذیربط قول دادند که تا اواخر شب سه شنبه آبگیری انجام بگیرد و آب به روستا‌ها وصل شود.

او متذکر شد: برای روستا‌هایی که مشکل تامین آب داشتند، از طریق شرکت آب و فاضلاب و سپاه، آب‌های معدنی و تانکر آب تهیه و توزیع شد؛همچنین با توجه به قطعی گاز مقداری نان نیز در این منطقه توزیع کردند.

او با اشاره به برگزاری جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات ستاد بحران شهرستان کلیبر با حضور مدیران استانی در ساعت ۹ صبح روز سه شنبه، افزود: در این جلسه تمامی موارد و نقایص بررسی شد تا در صورت نیاز امدادرسانی‌های دیگری انجام بگیرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وقوع سیل کشف جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، در اطلاعیه شرکت آب منطقه‌ای ایلام آمده است: بتوجه به پیش بینی های موسسه تحقیقات آب کشور، هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی و بررسی های دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای ایلام مبنی بر فعالیت توده بارشی از عصر روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ لغایت روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ به دلیل سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها و امکان سرریز سدهای ایلام و دویرج دهلران، از کلیه هم استانی های عزیز خواهشمندیم به جهت جلوگیری از بروز هرگونه خسارت از نزدیک شدن، استقرار و اسکان در پایین دست سدها، حریم و بستر روخانه ها و دهانه پل ها خودداری کنند.

کد خبر 6092700

دیگر خبرها

  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • تصاویر | سیلاب در منطقه دشتیاری
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد