Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده آمریکا گفته‌اند که تا پایان ماه ژوئیه، ۹۳.۴ درصد مبتلایان به ویروس کرونا با گونه دلتا بیمار شده‌اند.

به گزارش فرارو، گونه دلتا، با فرستادن روزانه هزاران نفر به بیمارستان‌ها طی تنها هفته‌های اخیر، حساب و کتاب‌های دولت بایدن برای خاتمه دادن به همه‌گیری را به‌طور کلی به هم ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متخصصان بیماری‌های واگیردار امیدوار بودند تا با واکسیناسیون ۷۰ تا ۸۰ درصد مردم، همراه با رعایت اصول ایمنی بهداشتی، همه‌گیری کرونا را تحت کنترل درآورند. اما نوع واگیردارتر دلتا، واکسیناسیون حدود ۹۰ درصد جمعیت را طلب می‌کند.

به گزارش واشینگتن پست، واکسینه کردن نود درصد مردم آمریکا و جهان ممکن است سال‌ها طول بکشد؛ و در این مدت، با وجود تعداد زیادی افراد واکسینه‌نشده، گونه دلتا فرصت مناسبی برای گسترش بیشتر و بیمار کردن تعداد زیادتری از مردم، و در عین حال جهش ژنتیکی خواهد داشت.

غلبه نوع دلتا در آمریکا، بر یک تابستان نسبتا رها از قید و بند‌های بهداشتی دست و پا گیر مربوط به بیماری کرونا نقطه پایانی گذاشت. به محض اینکه مدارس و مشاغل آماده بازگشایی و آغاز کار در سطح عادی شدند، دومرتبه استفاده از ماسک در محیط‌های سربسته و رعایت بسیاری دیگر از موارد ایمنی در نقاط مختلف آمریکا اجباری شد.

آنتونی فائوچی مدیر موسسه ملی بیماری‌های عفونی و آلرژی در آمریکا در گفتگو با سی ان ان گفته بود آمریکا در مسیر اشتباه پیش می‌رود، زیرا تعداد موارد ابتلا به کووید ۱۹ به ویژه در میان آمریکایی‌های واکسینه نشده همچنان افزایش می‌یابد و از افراد واکسینه نشده می‌خواهیم واکسن بزنند.

رسانه‌های آمریکایی به نقل از دانشگاه هاپکینز گزارش می‌دهند، شمار روزانه مبتلایان از ۱۱ هزار نفر در ماه ژوئن، اکنون در ماه آگوست به بیش از ۱۰۰ هزار نفر رسیده و شمار جانباختگان نیز روزانه از ۲۷۰ نفر در دو هفته گذشته به ۵۰۰ نفر در روز رسیده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ویروس کرونا کروناویروس ویروس کرونای دلتا آمریکا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی‌های جدی مقامات اسرائیلی از این تصمیم آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین، پایگاه خبری آکسیوس به نقل از مقام‌های اسرائیلی که نام‌های آنها را ذکر نکرده است مدعی شد که آمریکا ارسال مهمات و تسلیحات را برای نخستین بار از روز ۷ اکتبر (۱۵ مهر) به اسرائیل به حالت تعلیق در آورده است.

آکسیوس به نقل از مقام‌های اسرائیلی گزارش داده که توقف ارسال مهمات، نگرانی‌های جدی داخل کابینه اسرائیل ایجاد کرده است.

کد خبر 849520 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه آمریکا و اسرائیل

دیگر خبرها

  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • قیمت نفت / برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • نگرانی‌های جدی مقامات اسرائیلی از این تصمیم آمریکا
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • چند درصد ایرانی‌ها آسم دارند؟ بالاترین میزان ابتلا در این سن
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند